Dealer/Verkoper Feedback
- Nuts44
- Lid
Slechte zaken met Marf, ( Of Collector van 14 jaar )
Hij wild eerst een helm van mij kopen.. Vervolgends geeft hij zijn e-mailadress en zijn gegevends.. hij vermeld dat hij het geld heeft overgestort. ( Ik had nog niks binnen maar bij voorhand ging ik het pakje toch maar alvast inpakken )
Ik kijk mijn mail voor zijn gegevens, zie ik een nieuwe e-mail staan met daarin het bericht dat hij de helm niet meer wilt kopen omdat hij ergens op een rommelmarkt een helm gaat kopen ...
WAZIG... Waarschuwing! Geen zaken mee doen! :?
Hij wild eerst een helm van mij kopen.. Vervolgends geeft hij zijn e-mailadress en zijn gegevends.. hij vermeld dat hij het geld heeft overgestort. ( Ik had nog niks binnen maar bij voorhand ging ik het pakje toch maar alvast inpakken )
Ik kijk mijn mail voor zijn gegevens, zie ik een nieuwe e-mail staan met daarin het bericht dat hij de helm niet meer wilt kopen omdat hij ergens op een rommelmarkt een helm gaat kopen ...
WAZIG... Waarschuwing! Geen zaken mee doen! :?
Laatst gewijzigd door Nuts44 op 03 mei 2007, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, waardeloos ventje! Heeft ie ook bij mij gedaan en bij nog een paar mensen, alleen ik moest zelfs nog een mail sturen voordat hij überhaupt zei dat hij wel een Duitse helm op de beurs zou kopenNuts44 schreef:Slechte zaken met Marf, ( Of Collector van 14 jaar )
Ik kijk mijn mail voor zijn gegevens, zie ik een nieuwe e-mail staan met daarin het bericht dat hij de helm niet meer wild kopen omdat hij ergends op een rommelmarkt een helm gaat kopen ...
WAZIG... Waarschuwing! Geen zaken mee doen!

- Nuts44
- Lid
[quote="Edgar"][quote="Nuts44"]Slechte zaken met Marf, ( Of Collector van 14 jaar )
Ik kijk mijn mail voor zijn gegevens, zie ik een nieuwe e-mail staan met daarin het bericht dat hij de helm niet meer wild kopen omdat hij ergends op een rommelmarkt een helm gaat kopen ...
WAZIG... Waarschuwing! Geen zaken mee doen! :?[/quote]
Ja, waardeloos ventje! Heeft ie ook bij mij gedaan en bij nog een paar mensen, alleen ik moest zelfs nog een mail sturen voordat hij überhaupt zei dat hij wel een Duitse helm op de beurs zou kopen :roll: Voor hetzelfde geld had je ook al op de post gedaan, ronduit waardeloos! :frownno:[/quote]
Als dit al bij meer mensen is gebeurt. Kan hier dan niks aan gedaan worden?
WAZIG... Waarschuwing! Geen zaken mee doen! :?[/quote]
Ja, waardeloos ventje! Heeft ie ook bij mij gedaan en bij nog een paar mensen, alleen ik moest zelfs nog een mail sturen voordat hij überhaupt zei dat hij wel een Duitse helm op de beurs zou kopen :roll: Voor hetzelfde geld had je ook al op de post gedaan, ronduit waardeloos! :frownno:[/quote]
Als dit al bij meer mensen is gebeurt. Kan hier dan niks aan gedaan worden?
- Eric
- Lid
Zelfde bij mij een tijdje terug. Eerst een jasje on-hold laten zetten en daarna niet meer reageren. Moet ik hem na het jasje 2 weken on-hold te zetten mailen om te vragen als hij nog intresse had en dan krijg je als reactie: Ik heb geen intresse.
Zoals Edgar zei: Waardeloos

Zoals Edgar zei: Waardeloos

"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Als het echt zo is gegaan is het bedriegerij en zou je een moderator of admin moeten inlichten.Nuts44 schreef:Slechte zaken met Marf, ( Of Collector van 14 jaar )
Hij wild eerst een helm van mij kopen.. Vervolgends geeft hij zijn e-mailadress en zijn gegevends.. hij vermeld dat hij het geld heeft overgestort.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- posse
- Lid
Uitstekende zaken met Rutger!rutger schreef:Goede zaken gedaan met Posse(nog bedankt) .
Two thumbs up!
mvg
posse
SURF NAAR: http://www.ww2-eto.com
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008