Dealer/Verkoper Feedback
- Jurrie
- Moderator
Goede zaken met Edgar (weliswaar buiten het forum om, maar hij zit hier immers ook
)
Greetz,
Jurrie

Greetz,
Jurrie
De nieuwste campagne op Kitmaker Benelux; "Stars Of The Benelux". Aanmelden? Klik op de link. Meer info? Ga naar het campagne topic
- Peter
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Mauserwerke
- Lid
Grazi voor de melding.sturmman schreef:Perfect voor Mauserwerke! Tijdsverschil tussen 1e PB en betaling = 5min![]()
Het was goed zaken doen met sturmman
"Eén van de verstandigste dingen die een mens kan doen is zich onthouden van dreigende of beledigende taal. Geen van beide verzwakken namelijk de vijand: bedreigingen maken hem waakzamer, en beledigingen voeden zijn haat." -Niccolò Machiavelli-
- michiel01
- Lid
haha, ja ach geheel wederzijds Sturmmann op naar de 30000.
Ook erg goede zaken gedaan met Tim, perfect weer als altijd!
Ook goede zaken gedaan met Jeroen_wo2 en vele anderen in de laatste weken.
Apart wil ik Karpully van marktplaats nog even noemen, perfecte zaken mee gedaan aanbevelenswaardig.
Wederom slechte zaken met Bart V, komt gewoonweg gemaakte beloftes niet na.
Ook erg goede zaken gedaan met Tim, perfect weer als altijd!
Ook goede zaken gedaan met Jeroen_wo2 en vele anderen in de laatste weken.
Apart wil ik Karpully van marktplaats nog even noemen, perfecte zaken mee gedaan aanbevelenswaardig.
Wederom slechte zaken met Bart V, komt gewoonweg gemaakte beloftes niet na.
- Daan S.
- Lid
Wow dat is uniek!michiel01 schreef: Apart wil ik Karpully van marktplaats nog even noemen, perfecte zaken mee gedaan aanbevelenswaardig.
Heb in 1 week tijd al 3 etterbakken gehad die iets zeggen te kopen, je gegevens uitwisseld en na een week op de betaling te hebben gewacht je doodleuk een mailtje sturen dat ze afzien van de koop... Mooi om te lezen dat er dus ook nog mensen op marktplaats komen die wel weten hoe het moet.
- michiel01
- Lid