Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Toby schreef:Goede zaken gedaan met Darryl.
Alleen jammer dat TNT niet echt goed meewerkte..
Ik ook met jou! Ja, tnt deed echt vreemd...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Goede zaken met Erik S. Goede afhandeling, snelle verzending, 100% goede helm en goede communicatie! Erik, als je ooit nóg een M1 helm te koop hebt dan houd ik me aanbevolen!
Zeker goede zaken gedaan met coco!
Afhandeling was snel, en had het pakketje na één dag al binnen. Mijn complimenten aan TNT, vanuit deze positie!
Men moet de waarheid niet verwarren, met de mening van de meerderheid.
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
Geplaats door patrickh,
Hij bied een Luftwaffe fotoalbum aan met foto's erin die ik ook in mijn collectie heb gehad.
De eerste foto waar Luftwaffe solaten in sport tunue zijn te zien en de laatste portret foto heb ik in mijn verzameling gehad.
Kan dus onmogelijk een orginele zijn, staat ook nergens bij dat het nadruk is ofzo.
Ik heb hem een E-mail gestuurd, nu maar kijken of hij er iets mee doet.
Ik hoop het wel want er is al 65 euro op geboden en dat is veel geld voor een fotoalbum wat niet orgineel is.
(Fotoalbum kan wel orgineel zijn maar foto's zijn zeker niet orgineel gemonteerd!)
Foto's zijn zeker origineel,heb ze zelf ook zo aangekocht,of de foto's origineel in t album horen weet ik natuurlijk ook niet,da's altijd moeilijk te zeggen,staat ook niet in de advertentie!
groeten,Patrick
Negatieve ervaring met Fallschirmjager als koper... Eerste reactie op 30/01. Reeds akkoord over prijs maar betaling blijft steeds uit..... veel excuses over het druk hebben en zo... (wie heeft het hedentendage niet druk...) ... blijft wél zeuren over betalingswijze... én prijs hoewel reeds op alle mogelijke manieren tegemoetgekomen van mijn kant... grote tijdverspilling dus...
Lotje dus weer beschikbaar op de markt