Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Niels is altijd vliegensvlug. Ik heb ook al een aantal keren goede zaken met hem gedaan !
Verder ben ik zeer te spreken over Mooyman. Iemand die zulke mooie aanbiedingen maakt dat je je bijna schaamt om nee te zeggen. Een Euro kan echter maar een keer rollen
Met Johan Willaert heb ik vandaag een deal gesloten. De deal is nog vers maar ik vertrouw er nu al op dat het 110% gaat goed komen!
Roel R. schreef:
Verder ben ik zeer te spreken over Mooyman. Iemand die zulke mooie aanbiedingen maakt dat je je bijna schaamt om nee te zeggen. Een Euro kan echter maar een keer rollen
Geloof nog altijd in het gezegde, wie goed doet wie goed ontmoet Roel .
ik kreeg een pb van mooyman met betrekking tot de zeltbahn !
op dat moment had ik de jas al aan om naar het postkantoor te gaan om andere pakketten te versturen !
ik mooyman effe gebeld en effe een prijs afgesproken !
op dat moment heb ik ( onder het bellen ) de zelt in gepakt en hem ook mee genomen naar het post kantoor
sneller doe ik het echt niet
ik kreeg een pb van mooyman met betrekking tot de zeltbahn !
op dat moment had ik de jas al aan om naar het postkantoor te gaan om andere pakketten te versturen !
ik mooyman effe gebeld en effe een prijs afgesproken !
op dat moment heb ik ( onder het bellen ) de zelt in gepakt en hem ook mee genomen naar het post kantoor
sneller doe ik het echt niet