Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
iemand gehoord van een Jan Westerman uit Arnhem ???
ik heb daar een 2 weken geleden een helm overtrek gekocht ! betaald en nog steeds niets ontvangen !
heeft iemand deze man in zijn zwarte lijst staan ?
Ik heb dus ook zoiets, Koen schimmel. Hij zou een jack van mij kopen voor 40 euro, ong 1 maand geleden. Heb hem al verschillende mails gestuurd en het enigste wat ik terugkrijg is; sorry, heb nog geen tijd gehad, maakt het heus wel over.
Iemand die deze persoon kent?
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
killingspree schreef:iemand gehoord van een Jan Westerman uit Arnhem ???
ik heb daar een 2 weken geleden een helm overtrek gekocht ! betaald en nog steeds niets ontvangen !
heeft iemand deze man in zijn zwarte lijst staan ?
niels
Ik las zojuist het volgende bericht op marktplaats, misschien dat het hier om dezelfde persoon gaat en dat hij verschillende achternamen gebruikt?
Wie Kent Een Zekere Jan Besselink / Pestman? Omg.arnhem
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Ik heb het vage vermoeden getilt te zijn door betrokkene, 2 weken geleden heb ik iets gekocht.Daarna niks meer vernomen,op mail wordt niet gereageerd etcetc.
Ik wil e.e.a graag in goed fatsoen oplossen maar betrokkene laat zich niet meer horen. Betrokkene woont in Arnhem of omgeving.
Wie of wie kent deze heer?
bvd voor de medewerking
P.s: Geacht marktplaats team, graag laten staan.Ik ben gedupeerd voor 525 euro en wil e,e,a graag aan de kaak stellen / cq oplossen goedschiks danwel kwaadschiks.Bedankt voor uw begrip.
Ik heb zo al jullie verhalen eens doorgelezen en ik kan jullie eigenlijk maar één tip geven. Als je voor een bepaalde aankoop een fors bedrag moet betalen ga dit dan bij de betreffende verkoper ophalen. Kan je het nog bekijken ook. Tenminste, zo doe ik dat altijd. Kan dit volgens de verkoper niet dan heb ik al zoiets van; Wil je het verkopen of niet?! Met andere woorden je hebt iets te verbergen. Mag ik het niet bekijken dan gaat de koop gewoon niet door. Zo blijf je de ellende een beetje voor vind ik.
Als het echt niet anders kan en het moet via de post vraag dan aan de verkoper of dat hij je het pakketnummer door wil geven. Dit wordt tegenwoordig al standaard bij de TPG pakketpost gedaan. Zo kan je via de website van TPG post zien waar het pakket is én... je kan controleren of dat het pakket ook daadwerkelijk op de post is gedaan.
Ik lees ook enkele negatieve berichten over de Quartermasterstore (meneer H. Dijkstra). Is dit echt zo? Ik heb destijds veel van 'm gekocht via de bekende militariabeurzen maar ik vond 'm altijd een geschikte peer. Verkocht goed spul. Ik ben nooit door 'm opgelicht.
Verkoopt hij alleen nog maar via Internet of staat ie ook nog op de militariabeurzen?