Ik weet het niet hoor, maar volgens mij klopt de helft niet. U heeft gevraagd of alle riempjes aanwezig waren, dat waren ze ook ook, enkele misschien iets beschadigd, maar verder goed. Over de verdere staat van de tas heeft u het niet gehad. U had dus beter moeten vragen of foto's op moeten vragen. Goede informatie en duidelijk vragen is wel handig, voorkomt misverstanden.Jaap van der Laan schreef:Negatieve feedback voor Dennis van Luit van MP. Koop een Affe rugzak bij deze jongen en vraag erbij nog expliciet bij of ie compleet is en of er beschadigingen aan zijn zoals ontbrekende riempjes etc. Volgens hem niet. Krijg hem binnen en er ontbreken riempjes, zijn haakjes gebroken etc. Ik vraag natuurlijk hoe dat zit en hij dacht dat t allemaal wel klopte. Nou niet dus en ik wil de tas terugsturen. Daar gaat hij na wat vijven en zessen mee akkoord maar komt daar later op terug na een beraad met zijn ouders. Hij vindt dan ineens dat de prijs schappelijk was en dat je zoiets kan verwachten na 70 jaar. En ik had maar foto's moeten vragen. Daar kon ik het dan mee doen. Het komt er dus op neer dat meneer zijn spullen niet goed heeft gecontroleerd voor hij ze verkocht waardoor het geleverde niet in de staat verkeerde waarin het volgens zijn zeggen had moeten zijn. En vervolgens wordt de verantwoordelijkheid doodleuk bij de koper neergelegd.
En ga dan niet triest een berichtje op een forum zetten, omdat uzelf te weinig moeite heeft gedaan om verdere info te verkrijgen.
En ik word ook zeker niet bang als u naar mijn huis komt, prima juist. Iedereen weet het natuurlijk op beter op dit forum en van bedrijgen enzo houden ze ook. Veel plezier ermee