Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb op mijn 15e ook eens een "echte Duitse koppelriem & riemslot" gekocht voor veel te veel geld... Later bleek het om repro te gaan. Op je 15e ben je gewoon onervaren en naïef. Bovendien ben je op die leeftijd nog tiener. Erg volwassen kan je nog niet met mensen omgaan op die leeftijd. Je denkt er nog niet eens bij na dat iets effectief replica kan zijn, omdat je op dat moment helemaal opgaat in het aankopen van militaria. Ik had toen ook niet het besef dat er literatuur was die dieper ingaat op het verzamelen van militaria. Laat staan dat je op die leeftijd zulke boeken kan kopen. Althans zo was ik 10 jaar geleden. Nu weet ik gelukkig beter.
Ja,ik!
Zeer fijne en betrouwbare handelaar!
Hij heeft mooie spullen voor mooie prijzen.
Hij is trouwens hier op het forum actief onder de naam mgschutze.
opheusden1944 schreef:Ja,ik!
Zeer fijne en betrouwbare handelaar!
Hij heeft mooie spullen voor mooie prijzen.
Hij is trouwens hier op het forum actief onder de naam mgschutze.
Dat was het eerste wat me opviel dat er veel mooie items waren voor mooie prijzen en dacht dus maar even vragen of iemand ervaring heeft met hem.
Wist niet dat hij actief was op het forum, maar in ieder geval zeker de moeite waard om binnenkort wat te bestellen bij hem !