Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bij MOOYMAN kan je zeker zonder foto kopen. Echt mooi spul, en boven mijn verwachtingen! Hartstikke bedankt en als je weer dingetjes hebt weet ik dat ik bij je kan kopen zonder foto. THNX!
pionier schreef:Bij MOOYMAN kan je zeker zonder foto kopen. Echt mooi spul, en boven mijn verwachtingen! Hartstikke bedankt en als je weer dingetjes hebt weet ik dat ik bij je kan kopen zonder foto. THNX!
Bedankt voor het compliment Joey, ook jou spullen zijn top .
Zal mijn te koop aangeboden spullen ook nooit overwaarderen daar dat alleen maar voor teleurstelling kan zorgen bij de "klant".
carl1944 schreef:POSITIEVE FEEDBACK:
Army Surplus Oostende-Chris Volleman
=10++++ Top materiaal voor goede prijs
Wings and Wheels verkopers (overgrote meerderheid)
NEGATIEVE FEEDBACK:
Onbekende Franse verkoper (101st patch )
Greetings
Wat heb je in Oostende gekocht????
Die Fransman wist waarschijnlijk zelf het verschil niet.... De meesten zien een cut-edge insigne en denken automatisch aan WW2 productie...
carl1944 schreef:POSITIEVE FEEDBACK:
Army Surplus Oostende-Chris Volleman
=10++++ Top materiaal voor goede prijs
Wings and Wheels verkopers (overgrote meerderheid)
NEGATIEVE FEEDBACK:
Onbekende Franse verkoper (101st patch )
Greetings
Wat heb je in Oostende gekocht????
Die Fransman wist waarschijnlijk zelf het verschil niet.... De meesten zien een cut-edge insigne en denken automatisch aan WW2 productie...
JOhan
...
Laatst gewijzigd door carl1944 op 08 aug 2006, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Jurryt schreef:goede zaken gedaan met Darryl. Al deed zijn bank er weer langzaam over om geld over te maken
Ook weer goede zaken gedaan met jurryt! Niet getreurd Jurryt, nu heb ik internetbankieren, dus zal het een volgende keer sneller gaan . Ik laat het je weten waneer ik de helm binnen heb.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.