Dealer/Verkoper Feedback
- michiel01
- Lid
Re: Dealer/Verkoper Feedback
slechte feedback voor:
sls3945
aka. Edwin van E uit Soesterberg.
laat de koper opdraaien voor gemaakte kosten, 1,60 euro voor verzending binnen Nederland...
sls3945
aka. Edwin van E uit Soesterberg.
laat de koper opdraaien voor gemaakte kosten, 1,60 euro voor verzending binnen Nederland...
-
- Lid
- michiel01
- Lid
sorry, ik zal het wat duidelijker omschrijven, betrokkene geeft letterlijk aan, achteraf, dat ik opdraai voor de ebay kosten. En dergelijk verzendkosten voor een foto van 9x6 cm, weet niet hoor. 2 postzegels a la, maar dit779 schreef:Postzegel vergeten?

- jappie
- Lid
Goede zaken gedaan met Westwall...
HONOR IS THEIRS WHO KNEW THE PATH OF HONOR
-
- Lid
- panzer lehr
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 35 keer
- Ontvangen: 39 keer
Lijkt wel een standaard zin maar zoals gewoonlijk goede vlotte en leuke zaken gedaan met de heer Patrickh 

- Jan Klaassen
- Lid
"Neutrale" (meer onprettig dan negatief, vandaar) ervaring met Militaria Shop uit Ten Boer (Gr). Had een item van hun op MP gereserveerd - waarna ik zeer opdringerige mails kreeg, meerder per dag, waarin ze om een reactie vroegen - terwijl ik niet goed de tijd kreeg ook daadwerkelijk te reageren. Vervolgens, na het geld over te maken, helemaal niets meer gehoord.
Item is wel aangekomen, maar de service houdt schijnbaar op zodra het geld binnen is bij de heren in Groningen. Drukte misschien, maar toch niet zo netjes. Item was wel ok verpakt en kwam op tijd aan.
Item is wel aangekomen, maar de service houdt schijnbaar op zodra het geld binnen is bij de heren in Groningen. Drukte misschien, maar toch niet zo netjes. Item was wel ok verpakt en kwam op tijd aan.
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Ook ooit iets besteld, contact liep niet zo lekker en was waanzinnig slecht verpakt. Veel rotzooi op de site, bestel ik in ieder geval niks meer...Jan Klaassen schreef:"Neutrale" (meer onprettig dan negatief, vandaar) ervaring met Militaria Shop uit Ten Boer (Gr). Had een item van hun op MP gereserveerd - waarna ik zeer opdringerige mails kreeg, meerder per dag, waarin ze om een reactie vroegen - terwijl ik niet goed de tijd kreeg ook daadwerkelijk te reageren. Vervolgens, na het geld over te maken, helemaal niets meer gehoord.
Laten we het vooral gezellig houden! 

- zjopske
- Lid
- Contacteer:
Ik heb er altijd wel goede zaken mee gedaan en leuke dingen voor een mooie prijs gekregen, al moet ik zeggen, niet erg verkoop gericht.
Verder nog wel een paar goede ervaringen met mensen van het forum:
Roy612
Memory
Roy612
Memory
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
- michiel01
- Lid
+1Jan Klaassen schreef:"Neutrale" (meer onprettig dan negatief, vandaar) ervaring met Militaria Shop uit Ten Boer (Gr). Had een item van hun op MP gereserveerd - waarna ik zeer opdringerige mails kreeg, meerder per dag, waarin ze om een reactie vroegen - terwijl ik niet goed de tijd kreeg ook daadwerkelijk te reageren. Vervolgens, na het geld over te maken, helemaal niets meer gehoord.
- rumariho
- Lid
weer goed zaken gedaan met S1991
aanrader
aanrader
laat je niet zeggen wat wel of niet kan, doe je ding, je leeft tenslotte maar 1 keer
- Memory
- Lid
Ook goede ervaringen met Zjopske!zjopske schreef:Ik heb er altijd wel goede zaken mee gedaan en leuke dingen voor een mooie prijs gekregen, al moet ik zeggen, niet erg verkoop gericht.
Roy612
Memory
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
-
- Lid