Dealer/Verkoper Feedback
-
- Lid
- Westwall
- Lid
-
- Lid
Re: Dealer/Verkoper Feedback
Positieve feedback voor Haplo
Prettige communicatie en snelle verzending!
Prettige communicatie en snelle verzending!

Verzamel items van het Derde Rijk
Ook positief voor rajbrns.
Zeer snelle en prettige afhandeling.
Zeer snelle en prettige afhandeling.
Mvg/Best regards, Sipke
- michiel01
- Lid
-
- Lid
Slechte ervaring met DROVER. Naam veranderd in RAIDER?
Betaald, niets aangekomen. Belofte om terug te betalen, maar nog niets gekregen (na maanden wachten).
Dit is zijn website: http://www.militaria-detectorshop.nl
Betaald, niets aangekomen. Belofte om terug te betalen, maar nog niets gekregen (na maanden wachten).
Dit is zijn website: http://www.militaria-detectorshop.nl
-
- Lid
Had je maar met PayPal moeten betalen... Lees het tevaak dat er nog mensen zijn die via iDeal of bankoverschrijving geld overmaken naar onbekende websites. Kun je je geld gewoon direct in de rivier gooien soms. Geen poot om op te staan, want de bank zegt keihard in je gezicht dat je maar research had moeten doen. Je kunt wel aangifte doen van internetoplichting eventueel. Kan online geloof ik.
Laatst gewijzigd door 779 op 12 apr 2013, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
779 schreef:Had je maar met PayPal moeten betalen... Lees het tevaak dat er nog mensen zijn die via iDeal of bankoverschrijving geld overmaken naar onbekende websites. Kun je je geld gewoon direct in de rivier gooien soms. Geen poot om op te staan, want de bank zegt keihard in je gezicht dat je maar research had moeten worden. Je kunt wel aangifte doen van internetoplichting eventueel. Kan online geloof ik.
Ik heb nog veel contact met hem gehad (10-tal mails), en telkens ging alles in orde komen...
Ik ben het beu om het hem te blijven vragen.
Groetjes
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Ga je toch even langs?willietaria schreef:779 schreef:Had je maar met PayPal moeten betalen... Lees het tevaak dat er nog mensen zijn die via iDeal of bankoverschrijving geld overmaken naar onbekende websites. Kun je je geld gewoon direct in de rivier gooien soms. Geen poot om op te staan, want de bank zegt keihard in je gezicht dat je maar research had moeten worden. Je kunt wel aangifte doen van internetoplichting eventueel. Kan online geloof ik.
Ik heb nog veel contact met hem gehad (10-tal mails), en telkens ging alles in orde komen...
Groetjes
Laten we het vooral gezellig houden! 

-
- Lid
Wettelijk gezien is de verkoper verantwoordelijk voor de verzending tot aan de deur. Tot het moment dat de bezorger het bij je af komt geven. Gewoon aangifte doen en blijven mailen om de verkoper kapot te maken
))

-
- Lid
Kugelblitz schreef:Ga je toch even langs?willietaria schreef:779 schreef:Had je maar met PayPal moeten betalen... Lees het tevaak dat er nog mensen zijn die via iDeal of bankoverschrijving geld overmaken naar onbekende websites. Kun je je geld gewoon direct in de rivier gooien soms. Geen poot om op te staan, want de bank zegt keihard in je gezicht dat je maar research had moeten worden. Je kunt wel aangifte doen van internetoplichting eventueel. Kan online geloof ik.
Groetjes
Hij NL, ik België ....
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Da's een ander verhaal. Inderdaad druk opvoeren en aangifte doen (ermee dreigen) en bellen en mailen als het kan. Of dreig er anders mee een negatieve feedback op diverse fora te verspreiden.
Laten we het vooral gezellig houden! 

-
- Lid
- Gegeven: 37 keer
- Ontvangen: 39 keer
Als de post niet aangetekend is dan is het toch eigen risico?
Drover/raider verkoopt een hoop troep..
-
- Lid
Nee hoor, ALTIJD wettelijke aansprakelijkheid van de verkoper aangaande verzending bij aankoop via een webshop. Bij verkoop op fora en marktplaats.nl gelden andere regels, eigenlijk geen.thunderbird schreef:Als de post niet aangetekend is dan is het toch eigen risico?
-
- Lid
- Gegeven: 37 keer
- Ontvangen: 39 keer