Hallo 779,779 schreef:Had je maar met PayPal moeten betalen... Lees het tevaak dat er nog mensen zijn die via iDeal of bankoverschrijving geld overmaken naar onbekende websites. Kun je je geld gewoon direct in de rivier gooien soms. Geen poot om op te staan, want de bank zegt keihard in je gezicht dat je maar research had moeten doen. Je kunt wel aangifte doen van internetoplichting eventueel. Kan online geloof ik.
Ik zie dat je dit vaker in berichten zet. Ik snap dat er genoeg voorbeelden zijn waar het mis gaat, en zeker ook bij particuliere verkopers, al dan niet vanuit het buitenland.
Maar ik als eigenaar van een Webshop heb toch liever dat klanten met iDEAL betalen, daarbij zijn de kosten veel lager voor beide partijen, en de kwaliteit en zekerheid van de verzending zijn bij mij in ieder geval niet afhankelijk van de manier van betalen. Ook klanten die Cash betalen krijgen hun pakje netjes bezorgd zoals het hoort.
Van nu inmiddels net iets meer dan 1900 verzonden pakketten is er tot noch toe gelukkig maar 1 kwijt geraakt. De betreffende klant had gewoon middels een bankoverschrijving betaald en heeft vanzelfsprekend zijn bestelling vergoed gekregen, en hij is nog steeds klant.