Dealer/Verkoper Feedback
- stukaf
- Lid
- michiel01
- Lid
Re: Dealer/Verkoper Feedback
met een hoop mensen goede zaken gedaan, maar soms tref je een rotte appel:
slechte zaken gedaan met Joseph Velaers uit Tongeren, komt betalingsafspraken niet na, is m'n gegevens ineens kwijt terwijl ze nota bene in hetzelfde mailtje 4 regels lager staan, dat soort onzin
slechte zaken gedaan met Joseph Velaers uit Tongeren, komt betalingsafspraken niet na, is m'n gegevens ineens kwijt terwijl ze nota bene in hetzelfde mailtje 4 regels lager staan, dat soort onzin
- Youritje8
- Lid
Leuk klein militaria winkeltje in Dun-Sur-Meuse, verkoopt veelal WW1 maar ook WW2 Duits,Frans,US,Engels etc, niet te duur. Eigenlijk een ''hidden gem''
Aardige kerel met geweldig Frans-Engels accent.
Youri
Aardige kerel met geweldig Frans-Engels accent.

Youri
- stukaf
- Lid
Gekend!michiel01 schreef:met een hoop mensen goede zaken gedaan, maar soms tref je een rotte appel:
Kocht van mij via een veiling site en wenste verder zaken te doen buiten de veiling site om, maar dat draaide op niets uit.

- ike75
- Lid
- svdwal
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
De laatste tijd enkele hele fijne transacties gedaan met ike75, basww2 en ronald1980.
Vriendelijk bedankt allen en tot een volgende keer.
Helaas een mindere ervaring via Marktplaats die ik toch graag zou delen.
Van verkoper Marcel.ten.Bohmer kocht ik een uniform welke voorzien zou zijn van gebruikelijke draagsporen.
Op mijn vraag via de mail over de wel of niet aanwezigheid van mottengaten kreeg ik als antwoord dat er alleen draagsporen aanwezig zijn.
Daarop een deal gemaakt en gekocht, groot was mijn verbazing toen ik het geheel mocht ontvangen dat er niet alleen draagsporen aanwezig waren (zoals verwacht), maar ook vrij veel mottengaten en slordige herstellingen welke duidelijk niet des tijds zijn uitgevoerd of door een kundig persoon.
Op mijn reclamatie hierover kreeg ik na een week slechts het antwoord dat we blijkbaar van mening verschillen en dat hij in het vervolg uniformen alleen nog laat ophalen. Verder niets meer gehoord.
Wees dus voorzichtig.
Gr.
Sjoerd
Vriendelijk bedankt allen en tot een volgende keer.
Helaas een mindere ervaring via Marktplaats die ik toch graag zou delen.
Van verkoper Marcel.ten.Bohmer kocht ik een uniform welke voorzien zou zijn van gebruikelijke draagsporen.
Op mijn vraag via de mail over de wel of niet aanwezigheid van mottengaten kreeg ik als antwoord dat er alleen draagsporen aanwezig zijn.
Daarop een deal gemaakt en gekocht, groot was mijn verbazing toen ik het geheel mocht ontvangen dat er niet alleen draagsporen aanwezig waren (zoals verwacht), maar ook vrij veel mottengaten en slordige herstellingen welke duidelijk niet des tijds zijn uitgevoerd of door een kundig persoon.
Op mijn reclamatie hierover kreeg ik na een week slechts het antwoord dat we blijkbaar van mening verschillen en dat hij in het vervolg uniformen alleen nog laat ophalen. Verder niets meer gehoord.
Wees dus voorzichtig.
Gr.
Sjoerd
Verzamelaar en uitbeelder van de Nederlandsche mobilisatie periode 1939-1940.
- ike75
- Lid
Dat is de eigenaar van het oorlogsmuseum in Heteren. Ik heb ook wat van hem gekocht. Nooit weer.
- svdwal
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
Klopt, dit was eenmalig.
Je verwacht van een museum eigenaar beter, hij reageerde ook pas toen ik hem via privé mail benaderde.
Jammer,
Gr.
Sjoerd
Je verwacht van een museum eigenaar beter, hij reageerde ook pas toen ik hem via privé mail benaderde.
Jammer,
Gr.
Sjoerd
Verzamelaar en uitbeelder van de Nederlandsche mobilisatie periode 1939-1940.
- Bas ww2
- Lid
Goede zaken gedaan met Sjoerd/ svdwal, bedankt en veel plezier met de laarzen 

altijd opzoek naar FLAK items
- Volkspolizei
- Lid
Weer leuke aankopen gedaan bij michiel01, wederom bedankt! TOP!
Foto's KM.
Modbreak: Even de naam groen gemaakt i.p.v. rood, daar het om een positieve feedback gaat!
Foto's KM.
Modbreak: Even de naam groen gemaakt i.p.v. rood, daar het om een positieve feedback gaat!

"One man's rubbish is another man's treasure"
- Volkspolizei
- Lid
Excuus, ik zal die kleur niet meer gebruiken! Michiel is een topverkoper!Volkspolizei schreef:Weer leuke aankopen gedaan bij michiel01, wederom bedankt! TOP!
Foto's KM.
"One man's rubbish is another man's treasure"
- michiel01
- Lid
- peanut
- Lid
Nou laat ik dan ook nog maar even doorgaan over michiel01.
Nooit gelazer. Altijd op tijd.
Kan 'm aanbevelen.
Nooit gelazer. Altijd op tijd.
Kan 'm aanbevelen.
Hört ihr unseren schritt!
Falschirmjäger, waffenträger alle müssen mit, bleibe auch du nicht zurück!
Falschirmjäger, waffenträger alle müssen mit, bleibe auch du nicht zurück!
- michiel01
- Lid
- Kevinbes
- Lid
Goedenzaken gedaan met michiel01 top! De munten staan mooi in de vitrine
Groeten Kevin
Groeten Kevin
Always be happy!!