Dealer/Verkoper Feedback
- Kevinbes
- Lid
Re: Dealer/Verkoper Feedback
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17221129.html
stuur geen mail naar deze man of vrouw, hoeveel het kost. Je krijgt rare en gemene antwoorden terug.
stuur geen mail naar deze man of vrouw, hoeveel het kost. Je krijgt rare en gemene antwoorden terug.
Always be happy!! 

Ik kan me er wel iets bij voorstellen.kevinarmy schreef:http://www.marktplaats.nl/verkopers/17221129.html
Als ik bieden zet wil ik ook dat men gaat bieden. En zo hoop ik op een heel mooi bod uit te komen. En zo is er ook kans voor andere om iets te bieden.
Mensen die dat negeren en vragen : wat wil je er voor hebben of wat is je bodem prijs e.d. wordt ik een beetje moe van. Persoonlijk negeer ik die liever. Of soms zend ik een mail graag bieden via marktplaats.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
- Kevinbes
- Lid
Ik zij wat wil je ervoor toen deed de verkoper 35 euro. Toen deed ik dat vind ik te duur, toen deed hij ' boeit niemand wat jij vind'
Always be happy!! 

- Bas ww2
- Lid
Dan vind ik het wel erg overdreven om gelijk te roepen niets hier kopen 
ik wordt als verkoper soms ook moe van mensen die alles beter weten en ja dan schrijf ik soms wat "minder vriendelijke" mailtjes terug.
volgende keer,als de prijs te hoog is, niet terugmailen en verdergaan, wacht af misschien staat het er na 2-3 weken nog steeds op en kan je dan mailen van 35 is mij net iets te hoog gegrepen wat dacht u van 25.

ik wordt als verkoper soms ook moe van mensen die alles beter weten en ja dan schrijf ik soms wat "minder vriendelijke" mailtjes terug.
volgende keer,als de prijs te hoog is, niet terugmailen en verdergaan, wacht af misschien staat het er na 2-3 weken nog steeds op en kan je dan mailen van 35 is mij net iets te hoog gegrepen wat dacht u van 25.
altijd opzoek naar FLAK items
- Kevinbes
- Lid
- joeri681
- Lid
- Contacteer:
- Bas ww2
- Lid
slechte "zaken" gedaan met jan. op marktplaats, erg dwingen met bieden (blijft dezelfde prijs bieden zelfs nadat ik aangaf dat het te laag was) vervolgens vroeg hij wat dan wel een goede prijs was, waar hij een tegenbod op deed. Ik wilde nog wachten voordat ik erop in ging, dat vond hij goed maar na 2 dagen stond zijn bod weer bij de advertentie.
toen ik uiteindelijk erop ging haakte hij na 2 mailtjes af. Laat niks meer horen van zich..
toen ik uiteindelijk erop ging haakte hij na 2 mailtjes af. Laat niks meer horen van zich..
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 77 keer
- Ontvangen: 48 keer
Is toch makkelijk op te lossen? Doe je "bieden vanaf..."kunnen ze niet lager bieden. Probleem opgelost.
- Volkspolizei
- Lid
Weer een mooie aankoop gedaan bij michiel01, helemaal top!
Studiofoto KM.
Bedankt!
Studiofoto KM.
Bedankt!
"One man's rubbish is another man's treasure"
- Bas ww2
- Lid
Dat doe ik meestal. Heb ik nadat hij bleef bieden ook gedaan (bieden vanaf 70) had gehoopt op 85 en hij wilde niet verder dan 75...
Maar het hele dwingen (totaal heb ik 10 biedingen van hem ontvangen) is gewoon vervelend
Maar het hele dwingen (totaal heb ik 10 biedingen van hem ontvangen) is gewoon vervelend
- Memory
- Lid
Goede zaken met PatrickH & Michiel01 en Koen1992 op MP (volgens mij hier ook lid)
Laatst gewijzigd door Memory op 10 nov 2015, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
- michiel01
- Lid
-
- Lid
goede zaak gedaan met nico roelofs
ben er nog steeds tevreden mee gr
ben er nog steeds tevreden mee gr
intresse alles wat temaken heeft met periode 40 45 in de achterhoek
- peanut
- Lid
Goede zaken gedaan met Patrickh.
Hört ihr unseren schritt!
Falschirmjäger, waffenträger alle müssen mit, bleibe auch du nicht zurück!
Falschirmjäger, waffenträger alle müssen mit, bleibe auch du nicht zurück!