Dealer/Verkoper Feedback
- Volkspolizei
- Lid
Re: Dealer/Verkoper Feedback
Wederom een paar leuke aankopen gedaan bij michiel01, bedankt!
Foto's KM
Foto's KM
"One man's rubbish is another man's treasure"
- michiel01
- Lid
- peanut
- Lid
Gister bij Michiel01 langs geweest om wat foto's op te halen. Was leuk om eens iemand te ontmoeten van het forum.
Hört ihr unseren schritt!
Falschirmjäger, waffenträger alle müssen mit, bleibe auch du nicht zurück!
Falschirmjäger, waffenträger alle müssen mit, bleibe auch du nicht zurück!
- michiel01
- Lid
- Volkspolizei
- Lid
En nog twee mooie aankopen gedaan bij michiel01, bedankt!
2 foto's KM
2 foto's KM
"One man's rubbish is another man's treasure"
- Bas ww2
- Lid
Een dikke min voor fechten op ebay duitsland, ik bood op een grote box lucifers (op de foto stonden er 2 en daarvoor 2 kleine doosjes) ook de beschrijving was niet duidelijk in wat ik nou kocht, dus ik heb gelijk een mailtje gestuurd. In het antwoord stond dat het ging om een klein doosje dat hij ook nog eens enkel als pakket wilde versturen.
Ook probeerde hij meer reclame te maken dan echt het probleem op te lossen elk mailtje bevatte foto's van andere items die hij verkocht...
Erg slecht dus
Ook probeerde hij meer reclame te maken dan echt het probleem op te lossen elk mailtje bevatte foto's van andere items die hij verkocht...
Erg slecht dus
altijd opzoek naar FLAK items
- michiel01
- Lid
- Bas ww2
- Lid
ja, kwam ook door de 5 euro verzenden (die men in Duitsland voor een pakje berekend en deze lucifers gaan gewoon door de bus)
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Deze lucifer doosjes zijn niet geschikt om door de bus te verzenden. De kans dat ze dan beschadigen tijdens het transport is groot.Bas ww2 schreef:ja, kwam ook door de 5 euro verzenden (die men in Duitsland voor een pakje berekend en deze lucifers gaan gewoon door de bus)
Wat de advertentie betreft moet je op ebay altijd goed op letten inderdaad, er zijn veel van dit soort advertenties waarbij op de foto meer staat en het dan om 1 enkel exemplaar gaat, het valt wel op te maken uit zijn tekst, maar het is zeker niet heel duidelijk.
Snap het probleem niet...verzendkosten staan erbij en ook staat er in de tekst dat het om één doosje gaat.
Their name liveth for evermore
- Der Blitz
- Lid
Goede zaken gedaan met Limburgsejager. thx
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
- michiel01
- Lid
geheel wederzijds weer!Volkspolizei schreef:En nog twee mooie aankopen gedaan bij michiel01, bedankt!
2 foto's KM
- limburgsejager
- Lid
de laatste aantal weken goede zaken gedaan met:
Militariaplaza, Michiel01 , Patrickh, Peanut, Der Blitz, Thierry de Groote en Nathan!
Iedereen bedankt
Militariaplaza, Michiel01 , Patrickh, Peanut, Der Blitz, Thierry de Groote en Nathan!
Iedereen bedankt
Voorwaarts, granaat gereed, op de vijand in.....
- Bas ww2
- Lid
De kosten voor het bieden stonden op 4 euro met daarbij vermeld wereldwijd ik heb ook pakketjes ontvangen voor die prijs uit Duitsland, daarom vond ik heb nogal vreemd dat het later 6 euro werd oké het is 2 euro maar toch zet er gewoon het duurste verzenden bij en niet het goedkoopste wat je dan nooit lukt. Het is een stukje eerlijk zijn.utmi schreef:Snap het probleem niet...verzendkosten staan erbij en ook staat er in de tekst dat het om één doosje gaat.
Zet bijvoorbeeld ook duidelijk in zo'n advertentie u koopt 1 stuk, deze man verkoop meer losse items en plaatst enkel foto's van hoeveel hij er wel niet heeft. Ik vind het gewoon een beetje de boel neppen, maarja dat zal aan mij liggen