Dealer/Verkoper Feedback
- Jeeper704
- Lid
Weer mooie deal met Stravers!!!!

En een toffe deal met Tank Destroyer!

En een toffe deal met Tank Destroyer!

Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Heb goede zaken gedaan met Jurryt! Goede en vlotte afhandeling!
Tevens ook zeer tervreden over fritsj over zijn gift!
Lijstje met mensen waar ik al goede zaken mee heb gedaan. Alleen waarvan ik dingen heb gekocht.
Tevens ook zeer tervreden over fritsj over zijn gift!
Lijstje met mensen waar ik al goede zaken mee heb gedaan. Alleen waarvan ik dingen heb gekocht.
Guido
Peter
Daniel
Maj.Cain
Mooyman
Marc
Robin Vercammen
Hell-Fire
Tim
Jurryt
Fritsj
n2
Brainlinden
Sinister
Bjornspin
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Tot nu toe goede zaken gedaan met:
-Sander ( m,n vaste quartermaster )
-Gerd ( Willys Project )
-Guido
-Daan ( Stravers )
-101 Michiel
-Nico Roelofs
Ik kan er wat vergeten zijn waarvoor mijn excuses, maar aan allen waarmee ik zaken gedaan heb: bedankt jongens, van jullie zou ik met een gerust hart een auto kopen!
-Gerd ( Willys Project )
-Guido
-Daan ( Stravers )
-101 Michiel
-Nico Roelofs
Ik kan er wat vergeten zijn waarvoor mijn excuses, maar aan allen waarmee ik zaken gedaan heb: bedankt jongens, van jullie zou ik met een gerust hart een auto kopen!

Daar is 'ie weer!
-
- Lid
- Daan S.
- Lid
Bedankt! Ben er nog steeds heel erg blij mee! (Heb alleen de garandbelt geruild tegen Service shoes omdat ik al een belt had -maar toen nog geen schoenen-, maar de rest blijft779 schreef:Ik heb in het verleden mijn halve verzameling verkocht aan Stravers trouwens. Goeie jongen met snelle betaling

P.s. Is alweer een tijdje geleden trouwens

Ook voor Erwin (Jeeper) een dikke plus! Perfecte communicatie, mooie spullen en zeer betrouwbaar! Tot een volgende ruil!Jeeper704 schreef:Weer mooie deal met Stravers!!!!

Hetzelfde geld voor Peter, zeer betrouwbaar, betaald/verzend snel en ook goede communicatie, zoals het hoort!Peter schreef:Tot nu toe goede zaken gedaan met:
-Gerd ( Willys Project )
-Guido
-Daan ( Stravers )
-101 Michiel
-Nico Roelofs
Iedereen bedankt voor de prettige zaken en hopelijk tot een volgende keer

-
- Lid
DAMN!! Die belt had ik anders eigenlijk wel graag terug gewilt.. ben weer op zoek naar een mooie!Stravers schreef:Bedankt! Ben er nog steeds heel erg blij mee! (Heb alleen de garandbelt geruild tegen Service shoes omdat ik al een belt had -maar toen nog geen schoenen-, maar de rest blijft779 schreef:Ik heb in het verleden mijn halve verzameling verkocht aan Stravers trouwens. Goeie jongen met snelle betaling).
779
- Robin V
- Lid
Garand...Peter schreef:Tot nu toe goede zaken gedaan met:
-Gerd ( Willys Project )
-Guido
-Daan ( Stravers )
-101 Michiel
-Nico Roelofs

Goede zaak gedaan met Dhr. Lee Jackson uit de VS

De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Oja! Hoe is het met de Garand? Zeker ook goede zaken met Robin gedaan!!! Swiftly & With Style!Robin Vercammen schreef:Garand...Peter schreef:Tot nu toe goede zaken gedaan met:
-Gerd ( Willys Project )
-Guido
-Daan ( Stravers )
-101 Michiel
-Nico Roelofs
Ik kan er wat vergeten zijn waarvoor mijn excuses, maar aan allen waarmee ik zaken gedaan heb: bedankt jongens, van jullie zou ik met een gerust hart een auto kopen!![]()
Goede zaak gedaan met Dhr. Lee Jackson uit de VS

Daar is 'ie weer!