Pagina 268 van 273

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 08 okt 2017, 00:20
door Fahnenjunker
Goede zaken gedaan met Nico Roelofs, twee kleinoden voor de wo1 sectie erbij!

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 08 okt 2017, 19:13
door Nico Roelofs
Fahnenjunker schreef:Goede zaken gedaan met Nico Roelofs, twee kleinoden voor de wo1 sectie erbij!
Ook vanuit mijn kant goede zaken met jou gedaan! :D

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 15 okt 2017, 12:57
door bertwijck
uniformverzamelaar schreef:Even waarschuwen. Op 2 augustus 2017 kocht ik bij Big M internetshop uit Ouddorp 50 kledinghangers met verbrede schouders. Maar tot op heden 25 augustus 2017 verder nog niets meer vernomen van deze Big M internetshop.
Anno 2017 kunnen consumenten ongedurig zijn, niet alle winkels werken 24 uur per dag hebben geen groot magazijn of beperkte voorraad. Niet elke webshop wil of is bol.com :)
Indien de aankoop bij een webshop betreft, dan hebben deze tot 30 dagen na betalen de gelegenheid om producten te leveren. En tot 14 dagen na de datum van kennisgeving/uw verzoek van restitutie, om het bedrag terug te betalen.

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 15 okt 2017, 13:24
door uniformverzamelaar
Beste vriend bertwijck

Denk dat je alles moet lezen wat ik daarover heb geschreven voordat je gaat beweren dat consumenten geen geduld meer hebben.
Nochtans beloven zij zelf een levering zowel in Belgiƫ als in Nederland binnen de 3 werkdagen. Als ze dit niet kunnen waarmaken moeten ze dit niet schrijven. Hebben ze deze niet in stock moeten zij de betaling er niet voor vragen anders is er iets mis met hun software of stockbeheer. Zij werken geen 24/24 maar aanvaarden wel bestellingen 24/24 h.

Ik kan u ondertussen zeggen dat er een levering (meer dan 30 dagen na bestel- en betaaldatum, na verschillende mails, telefonisch contact en een aangetekend)van 30 van de 50 is gedaan, maar zonder enige vorm excuses voor de niet volledige levering of de reden waarom het zo lang heeft geduurd.

Nu 15 oktober heb ik de resterende 20 nog steeds niet ontvangen. Ook eventueel het teveel betaalde bedrag is nooit terugbetaald.

De waarschuwing voor dit bedrijf is dan ook terecht.

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 16 okt 2017, 18:45
door patrickh
Goede zaken gedaan met Rutger, bedankt!

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 16 okt 2017, 21:48
door rutger
patrickh schreef:Goede zaken gedaan met Rutger, bedankt!
Insgelijks!

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 28 okt 2017, 22:21
door D_Dutch
Goede zaken gedaan met Uncle_Sam. :)

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 08 nov 2017, 21:59
door michiel01
omdat je aankoopfraude maar zelden ziet, hier een mooi voorbeeld:
JATSHADE <janetdolapo@gmail.com>
wo 1/11, 19:58

Hoi nogmaals,
Bedankt voor uw snelle reactie en ik waardeer ook uw product, ben een marine officer en ik ben momenteel op een boot cruise en ik koop dit als een cadeau voor mijn vriend, ik wil het een verrassings cadeau maken voor mijn vriend en laat niemand iets over het cadeau weten tot ze geleverd worden ...... Dus ik wil dat je me gerust stelt dat je item in goede staat is zoals je hebt beschreven. Ik kan alleen via PayPal betalen. Dus alsjeblieft, neem dan onmiddellijk terug naar me, zodat ik met de betaling kan doorgaan en nadat de betaling is gedaan.
Als u geen paypal account hebt, kunt u eenvoudig een account op hun website zetten op www.paypal.com en terugkomen naar mij met uw PayPal-e-mail ID, dit is wat ik nodig heb om de betaling uit te voeren.
- Ophaalplaats
- Uw PayPal EMAIL ID om betaling te maken
- Uw eindprijs:
Ik heb een ophalen agent die eromheen komt om het onmiddellijk na betalingen op te halen ....... Stuur me alstublieft een PayPal Money Request nu, zodat ik onmiddellijk betaling kan doen.

Ik kijk ernaar uit u snel te horen
bedankt
de truc die men toepast is;
"het geld wordt overgemaakt" daar krijg je dan een mailtje van (fake uiteraard) maar of je dan een aanbetaling van een X-bedrag voor de koerier wilt overmaken, uiteraard met een ontraceerbare methode.
je geld bent je kwijt en de betaling die "is gedaan" bleek toch niet echt.

Dit pareltje kwam van 2dehands.be

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 08 nov 2017, 22:17
door patrickh
Bedankt voor de tip. Maar eerlijk gezegd, als ik zo een verhaal lees kap ik er sowieso al mee. Alleen al die rompslomp.

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 08 nov 2017, 22:22
door michiel01
patrickh schreef:Bedankt voor de tip. Maar eerlijk gezegd, als ik zo een verhaal lees kap ik er sowieso al mee. Alleen al die rompslomp.
Uiteraard! heb er toch ook zeker even hard om moeten lachen, maar schijnbaar trappen er toch een hoop mensen in. Omdat dit pas de tweede keer dat ik het bij mezelf tegenkwam, vond ik het wel de moeite waard te delen.

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 08 nov 2017, 22:57
door asjemenou
Dit soort frauduleuze e-mails (phishing) moet je niet plaatsen op een social media of op een forum zoals deze. Mogelijk kijken de oplichters mee. Beter is het om de website 2dehands.be hierover te berichten.
Frauduleuze e-mails kun je ook sturen naar; https://www.fraudehelpdesk.nl .
Op de laatst genoemde website staat ook een leuke quiz over het herkennen van phishing.

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 09 nov 2017, 20:11
door CollectorWo2
Geen frauduleuze koop gedaan met patrickh, toch betrouwbaar! :mrgreen: :lol:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 09 nov 2017, 20:56
door patrickh
:lol: Jij ook bedankt, kerel!

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 09 nov 2017, 21:21
door Erik
thunderbird schreef:Geen frauduleuze koop gedaan met de patrickh, toch betrouwbaar! :mrgreen: :lol:
Kan ik over meepraten! Tinnen troepen keurig aangekomen!

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Geplaatst: 09 nov 2017, 22:11
door patrickh
En ook Erik bedankt!