Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Joep
Lid
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Ik heb hem op close-ups van de kraag gevraagd, maar niet gekregen. Vervolgens vraag ik hoe het zit met de schade aan de jas. "Hij was volledig motvrij". Daar kreeg ik zelfs "100% garantie op!". Inderdaad de jas zelf is in een prima conditie, maar de sterren op de kraag zijn echt volledig naar de gallemiezen geholpen.

Logisch dat je zulke vage foto's plaatst en geen close-ups wilt sturen natuurlijk! Anders koopt niemand hem. En ja, elke Jan met de korte achternaam kan zeggen dat hij van luitenant Wagenvoort is geweest. Je verzamelt zelf ook, dus dan weet je dat we niet betalen voor het verhaal, maar voor bewijs. Een laamlabel dus.

Al met al vind ik het gewoon ontzettend kinderachtig en flauw dat je op deze manier misleid en het ook niet netjes wil oplossen met mij. In plaats daarvan gaan we me maar kicken uit een FB groep, waar ik alleen nog maar informatieve bijdrages heb geleverd. Wie is hier nou de kinderachtige kleuter? Ik bood je zelfs nog aan om de jas terug te komen brengen en dat ik de benzinekosten en verzendkosten voor lief neem. Heb jij er geen winst- noch verlies aan en ik zit niet met een jas opgescheept die ik ten eerste niet wil hebben en ten tweede niet door kan verkopen.

Maar goed voor mij is dit weer een dure les om altijd van alles en overal extra foto's te vragen en als het kan zelf te komen kijken.
Laatst gewijzigd door Joep op 13 nov 2020, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Joep
Lid

Bericht door Joep »

Overigens vind ik het wel grappig dat je na jaren weer op dit forum onder de naam Bertus Bunker toch weer een account maakt.

Volgens mij was je al een keer geband: viewtopic.php?f=11&t=27311&p=400957&hil ... us#p400957
"Luctor et Emergo"

Bertus Bunker
Lid
Ontvangen: 3 keer

Bericht door Bertus Bunker »

Lekker interessant, je bent niet meer dan een charlatan wat halve waarheden gebruikt om je gelijk te krijgen. :frownno:
Joep
Lid

Bericht door Joep »

Een charlatan? Kijk ff in de spiegel. Dan zie je er één.
"Luctor et Emergo"

asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 5 keer
Ontvangen: 8 keer

Bericht door asjemenou »

*Heren, willen jullie on topic blijven?! Een conflict graag oplossen via een PB of buiten het forum om.*
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Plaats reactie