Dealer/Verkoper Feedback
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Feedback
Ik heb goede zaken gedaan met:
Sander aka SiNiStEr: ben helemaal blij met de brief van Kesselring, mijn bestelling was ook keurig verpakt! M1 Eyeshields komen er ook aan!
Michael Wittman: de Duitse veldtelefoon staat te pronken op mijn kamer, ook deze bestelling was perfect verpakt!
Casper Reynders: ondanks vele negatieve berichten heeft ook hij zich keurig aan zijn afspraak gehouden!
Stravers: de door mij bestelde foto's zijn nog niet binnen, naar alle waarschijnlijkheid komen deze morgen met de post!
Nogmaals bedankt voor het goede zaken doen! Wellicht ook in de toekomst!
Sander aka SiNiStEr: ben helemaal blij met de brief van Kesselring, mijn bestelling was ook keurig verpakt! M1 Eyeshields komen er ook aan!
Michael Wittman: de Duitse veldtelefoon staat te pronken op mijn kamer, ook deze bestelling was perfect verpakt!
Casper Reynders: ondanks vele negatieve berichten heeft ook hij zich keurig aan zijn afspraak gehouden!
Stravers: de door mij bestelde foto's zijn nog niet binnen, naar alle waarschijnlijkheid komen deze morgen met de post!
Nogmaals bedankt voor het goede zaken doen! Wellicht ook in de toekomst!
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
- Polte
- Lid
Hmm.. gratis van hem een foto gehad Nederlandse SS, Duits gasmaskerblik met masker en draagriem compleet orgineel voor maar 40 euro.. HJ dolk replika gratis gehad. Maarja ik ken hem persoonlijk. Ook wat bajo's van hem gekocht, op de ene wel heel lang moeten wachten. Hij geeft zat weg maar is te lam om naar het postkantoor te gaan, das het enige nadeel wat ik met hem heb ondervonden. Ik ken hem heel goed persoonlijk, alleen nou al 2 maanden opeens niets van hem vernomen.Tim schreef:Hmm, oppassen dus. Ik wacht al 2 maand op een wehrpass van hem.whscharfschützen schreef:ik een slechte ervaring.belooft meerdere malen te betalen.heeeft het via de teelfoon wel toegezed maar is nooit zijn afspraken nagekomen.dus wanbetaler.Tim schreef:Heeft iemand ervaring met Tony Spaans?
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
-
- Lid
Wacht al 2 maanden op bajonet van hem.Polte schreef:Hmm.. gratis van hem een foto gehad Nederlandse SS, Duits gasmaskerblik met masker en draagriem compleet orgineel voor maar 40 euro.. HJ dolk replika gratis gehad. Maarja ik ken hem persoonlijk. Ook wat bajo's van hem gekocht, op de ene wel heel lang moeten wachten. Hij geeft zat weg maar is te lam om naar het postkantoor te gaan, das het enige nadeel wat ik met hem heb ondervonden. Ik ken hem heel goed persoonlijk, alleen nou al 2 maanden opeens niets van hem vernomen.Tim schreef:Hmm, oppassen dus. Ik wacht al 2 maand op een wehrpass van hem.whscharfschützen schreef: ik een slechte ervaring.belooft meerdere malen te betalen.heeeft het via de teelfoon wel toegezed maar is nooit zijn afspraken nagekomen.dus wanbetaler.
Heeft soms iemand nog contact met hem?
Alle info over de strijd om de Schelde is welkom!