Dealer/Verkoper Feedback
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Aan Roel: Echt een trieste man zeg. Kan maar niet begrijpen waarom iemand zo doet. Vind dit een vreemde zaak en goed dat je dit bij de figuren in blauw hebt gemeld (ookal doen die er toch niks aan).
Zelfde verhaaltje met Dominic, die mij uitscheld voor ****** jood en zegt dat alle nederlanders bedriegers zijn. Als je militaria verzamelt kan je dit toch niet maken! Zelfs een belg mailde me en zei dat ie het erg triest vond van Dominic en dat hij hoopte dat wij niet dachten dat alle belgen zo zijn. Ik moet hem niet tegen komen in elk geval. Maarja, laat ik er maar over ophouden voordat de site vol staat. Ben namelijk niet de enige.
Heb zelf goede zaken gedaan met:
Killingspree
Peter
En Michael
Slecht:
Dominic en Bart ***
Heb nog met meer mensen zaken gedaan maar zou hun namen hier niet weten dus.
edit proos: op verzoek achternaam geanonimiseerd 16-7-2014
Zelfde verhaaltje met Dominic, die mij uitscheld voor ****** jood en zegt dat alle nederlanders bedriegers zijn. Als je militaria verzamelt kan je dit toch niet maken! Zelfs een belg mailde me en zei dat ie het erg triest vond van Dominic en dat hij hoopte dat wij niet dachten dat alle belgen zo zijn. Ik moet hem niet tegen komen in elk geval. Maarja, laat ik er maar over ophouden voordat de site vol staat. Ben namelijk niet de enige.
Heb zelf goede zaken gedaan met:
Killingspree
Peter
En Michael
Slecht:
Dominic en Bart ***
Heb nog met meer mensen zaken gedaan maar zou hun namen hier niet weten dus.
edit proos: op verzoek achternaam geanonimiseerd 16-7-2014
- Michael_Wittmann
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
wat een klojoRoel R. schreef:Ik ben net even bij mijn tante geweest, die de hele nacht wakker heeft gelegen na het telefoontje.
Tegen haar heeft hij gezegt dat het om een levensbedreigende situatie ging in verband met internationale wapenhandel.
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
- Sbas
- Lid
Is dit forum nu HYPOCRIET of niet!!! Mijn topic wordt afgesloten omdat ik mensen waarschuw en er worden namen weg gehaald. En ik krijg volop kritiek hiervoor!!! En omdat meneer Roel een mod. is kan dit allemaal wel en wordt er geen actie ondernomen en wordt er zelfs doorgelinkt...antwerpx schreef:Feedback qoophandelaar Bevo
SLECHT HOOR!
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- killingspree
- Lid
Jongens luister
ik begrijp sturmman ook heel goed. ik mocht ook niets zeggen over dominic van rumst dus daar geef ik hem gelijk in !
het is zo dat het over een bedreiging gaat ! iemand midden in de nacht opbellen invm wapens terwijl roel verdomme nog geen bajonet in huis heeft. IK heb zelfs niets meer in huis wat niet mag laat staan roel !
iemand die zich voordoet als iemand anders omdaar mee stennes te schoppen is al strafbaar !
ik ben er over aan het twijfelen meneer bevo een mail te sturen dat ik hem naar het voorval van een vriend en mede verzamelaar op de zwarte lijst heb gezet
zijn er meer mensen die het zelfde zouden willen doen om deze actie te wreeken ?
gr van niels
ik begrijp sturmman ook heel goed. ik mocht ook niets zeggen over dominic van rumst dus daar geef ik hem gelijk in !
het is zo dat het over een bedreiging gaat ! iemand midden in de nacht opbellen invm wapens terwijl roel verdomme nog geen bajonet in huis heeft. IK heb zelfs niets meer in huis wat niet mag laat staan roel !
iemand die zich voordoet als iemand anders omdaar mee stennes te schoppen is al strafbaar !
ik ben er over aan het twijfelen meneer bevo een mail te sturen dat ik hem naar het voorval van een vriend en mede verzamelaar op de zwarte lijst heb gezet
zijn er meer mensen die het zelfde zouden willen doen om deze actie te wreeken ?
gr van niels
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- killingspree
- Lid
Zeker,zeker! Op deze manier zaken doen, daar hou ik wel van!k98s schreef:Hehe das idd al tijd terug maarja, was wel goed en snel toen. Ook bij Niels altijd perfect!
Maar zag zojuist die BEVO weer op Mp. Had al bod gedaan maar gelukkig niet bevestigd.

Daar is 'ie weer!