Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Heel erg bedankt inderdaad Pionier voor de goede zaken. Alweer de derde keer dat ik een transactie goed met je afrond volgens mijn lijstje. Goede zaak, bedankt!
Ik heb ZEER GOEDE zaken gedaan met Rob J. Engelen en met Peter Gielen via marktplaats.nl(dat mag je hier toch ook vermelden ). ZEER GOED verpakt en opgestuurt en erg SNEL!!!! VEEL MINDER GOEDE zaken gedaan met Michiel M......
Het is al bijna 2 weken na betaling, en naar mijn weten nog niet eens opgestuurt...gelukkig heb ik gedult en is het 'maar' een na-oorlogs ding, maar toch, erg vervelend.INMIDDELS OPGELOST!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Jonhy Frost op 25 aug 2006, 21:44, 3 keer totaal gewijzigd.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Een hele dikke 10+ voor Dens-mil. Hij zit niet op dit forum, maar wel een verkoper op marktplaats.nl.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
helaas ook iets minder gegaan bij Koen van dit forum, hij had wat kraten gekocht, maar tot op heden niets van een geldbedrag ontvangen, ik weet dat hij even afwezig zou zijn, maar hij zou voor dat hij wegging even betalen, niet gebeurd helaas.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gelukkig gaat het meestal heel voorspoedig!!
@ Darryl: ik heb, nu je het zegt, ook al eens goede zaken met hem gedaan, daar valt nog eens mee te onderhandelen!
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.