Dealer/Verkoper Feedback
- sobel
- Lid
Ik adviseer om geen zaken te doen met marktplaats gebruiker:
506thbrother uit beek, limburg.
Geld sturen, maar niets ontvangen, en zeeer zeeer slecht contact
meer advertenties van deze foute verkoper:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=2650777
opgepast dus
506thbrother uit beek, limburg.
Geld sturen, maar niets ontvangen, en zeeer zeeer slecht contact
meer advertenties van deze foute verkoper:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=2650777
opgepast dus
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- sobel
- Lid
moet ik nog even opzoeken inderdaad, heb sowiso rekening nummer/mailadres e.d. morgen gaat er een mailtje naar hem toe dat als ik binnen 3 dagen geen bericht, of item ontvang, ik aangifte doe (dat kan gelukkig heel makkelijk via internet) en ik dus andere stappen ga ondernemen, het is maar 10 euro dat ik kwijt ben, maar ik had het heel graag ergens anders aan uit gegeven!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- sobel
- Lid
net even het laatste maitlje naar hem gestuurd, met het verzoek of binnen 3 dagen te reageren of een item binnen 3 dagen op de deurmat, anders worden er verdere stappen ondernomen, waaronder aangifte, en melding bij Marktplaats.
- michiel01
- Lid
- Loek D.
- Lid
Ik ken de verkoper. Nooit problemen mee gehad. Ben er vaker langsgeweestsobel schreef:moet ik nog even opzoeken inderdaad, heb sowiso rekening nummer/mailadres e.d. morgen gaat er een mailtje naar hem toe dat als ik binnen 3 dagen geen bericht, of item ontvang, ik aangifte doe (dat kan gelukkig heel makkelijk via internet) en ik dus andere stappen ga ondernemen, het is maar 10 euro dat ik kwijt ben, maar ik had het heel graag ergens anders aan uit gegeven!