Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kent iemand ene Arno van Breda ?(zal wel nickname zijn) ik had vorige week een bodemvondsthelm van hem gekocht op MP en gelijk geld overgemaakt. hij beweert dat het niet betaald is en biedt hem doodleuk weer opnieuw aan op MP
Ben blij dat mijn neef bij de politie zit en die gaat er vanaf volgende week werk van maken.
jacob schreef:Kent iemand ene Arno van Breda ?(zal wel nickname zijn) ik had vorige week een bodemvondsthelm van hem gekocht op MP en gelijk geld overgemaakt. hij beweert dat het niet betaald is en biedt hem doodleuk weer opnieuw aan op MP
Ben blij dat mijn neef bij de politie zit en die gaat er vanaf volgende week werk van maken.
Koop niets van deze oplichter...niks gekregen maar heb wel betaald, laat niks meer van zich horen.
Simon schreef:aha ok maar je zei wel: goede zaken.
of was het geen goede zaaak?
Ik heb alleen nog maar goede zaken hier gedaan op het forum. Zowel met kopen als verkopen. Alleen 1x was iemand niet echt snel met betalen. Maar ik ben daar allemaal best makkelijk in.
ik heb momenteel slechte ervaring met de quartermaster store .nl
we zouden iets regelen met een ruil
we hadden afgesproken het woensdag op te sturen
ik mail hem 3 keer om een bevestiging of hij het die dag op stuurd
ik krijg 3 mailtjes terug maar geen antwoord op mijn vraag !
vervolgens stuur ik een mail dat ik het niet opstuur als ik geen direct antwoord van hem krijg
vervolgens krijg een drijgende mail dat hij mij zou verwijderen uit zijn bestand en een hoop gezeik !
vind dit echt jammer !
ik heb mijn spullen gewoon netjes in orde en heb ook met iedereen goede ervaring ( spreek me tegen als het niet zo is )
vervolgens krijg ik zoiets !
er jammer
mocht dit nog verandere post ik dit meteen
gr van niels