Dealer/Verkoper Feedback
-
- Lid
- killingspree
- Lid
hoi jongens
ik kreeg net een mail van ene Paul de haas dat ik een oplichter ben en word er van beschuldigd repro spullen als zijnde echt te verkopen !
hij scheld me ook voor diverse dingen uit en ik ben een smeerlap en van alles !
ik heb nog nooit iemand belazerd bezeikt of what ever ! als er repro spullen zijn kosten ze een repro prijs wat niet meer dan normaal is !
het geval van de koppelsloten wist ik het echt niet maar dat was een leuk uit zoek project ! dat heb ik dus ook toe gegeven !
als iemand slechte ervaring met mij heeft mag hij dat dus daarom hier ook plaatsen
geintresseerde in zijn mail kunnen die krijgen
gr van niels !
ben kei pissig !
ik kreeg net een mail van ene Paul de haas dat ik een oplichter ben en word er van beschuldigd repro spullen als zijnde echt te verkopen !
hij scheld me ook voor diverse dingen uit en ik ben een smeerlap en van alles !
ik heb nog nooit iemand belazerd bezeikt of what ever ! als er repro spullen zijn kosten ze een repro prijs wat niet meer dan normaal is !
het geval van de koppelsloten wist ik het echt niet maar dat was een leuk uit zoek project ! dat heb ik dus ook toe gegeven !
als iemand slechte ervaring met mij heeft mag hij dat dus daarom hier ook plaatsen
geintresseerde in zijn mail kunnen die krijgen
gr van niels !
ben kei pissig !
Hallo Niels, dat van die koppelsloten komt me bekend voor! Ik had een SS koppel naar Guido gestuurd die ik al jaren had en die bleek ook repro te zijn.... wist ik niet totdat Guido het na liet kijken. Dat is het nare van Duitse spullen en met name SS Ik beschouw jou als een eerlijk en integer verzamelaar waarmee ik goed zaken gedaan heb en in de toekomst met een gerust hart goede zaken zal doen!
Daar is 'ie weer!
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
nou ja
vind het gewoon super storend als mensen mijn persoonlijke gegevens links en recht op gaan zitten vragen om je vervolgens een opsomming te sturen van gegevens die nergens op gebaseerd zijn !
ik heb in mijn informatie van dit forum staan dat ik miele monteur ben. ja en, ik kan er ook neer zetten dat ik apenvanger in apenheul ben !
de zelfde hoeveel heid nuttenlose info !
Ik word gewoon gek van zo'n mensen ! zijn verzamelaars die gewoon niet genoeg geld hebben om spullen te kopen maar toch iets willen kopen en vervolgens dus alles voor niks willen hebben of gewoon lastig beginnen te doen.
het is heel gek maar als ik iets moet kopen zeur ik ( bijna ) nooit ( alleen als het echt te duur is ) over de prijs !
op het moment ik iets wil verkopen moet er ALTIJD op toegelegt worden omdat dit niet goed is en omdat iemand pas 15 is ( niet verkeerd bedoeld tegen de jongeren op dit forum jongens ) maar er is gewoon een doel groep die gewoon spullen die gewoon waarde hebben voor een appel en en een paasei willen hebben !
ik wil zeggen dat ik niet kan herinneren dat ik op Dominic van rumst na ooit met iemand slechte zaken heb gedaan !
vandaar dus.........................................
vul zelf maar in ! 100% is het niet 99% zeker
domme jonge laat zijn IP adres achter als een tracktor spoor !
vind het gewoon super storend als mensen mijn persoonlijke gegevens links en recht op gaan zitten vragen om je vervolgens een opsomming te sturen van gegevens die nergens op gebaseerd zijn !
ik heb in mijn informatie van dit forum staan dat ik miele monteur ben. ja en, ik kan er ook neer zetten dat ik apenvanger in apenheul ben !
de zelfde hoeveel heid nuttenlose info !
Ik word gewoon gek van zo'n mensen ! zijn verzamelaars die gewoon niet genoeg geld hebben om spullen te kopen maar toch iets willen kopen en vervolgens dus alles voor niks willen hebben of gewoon lastig beginnen te doen.
het is heel gek maar als ik iets moet kopen zeur ik ( bijna ) nooit ( alleen als het echt te duur is ) over de prijs !
op het moment ik iets wil verkopen moet er ALTIJD op toegelegt worden omdat dit niet goed is en omdat iemand pas 15 is ( niet verkeerd bedoeld tegen de jongeren op dit forum jongens ) maar er is gewoon een doel groep die gewoon spullen die gewoon waarde hebben voor een appel en en een paasei willen hebben !
ik wil zeggen dat ik niet kan herinneren dat ik op Dominic van rumst na ooit met iemand slechte zaken heb gedaan !
vandaar dus.........................................
vul zelf maar in ! 100% is het niet 99% zeker
domme jonge laat zijn IP adres achter als een tracktor spoor !
-
- Lid
Dealers
Negatief:
Casper Reynders ( komt verkoopdeals niet na )
M.Poelstra ( Beurs Huizen een aanvaring mee gehad vwb betweterig )
H.Dijkstra ( wisselende prijzen,ondanks afspraken )
Positief
Westland military
Cammomilitary
Bepaalde heren maken het verzamelen er niet leuker op!!!!
Mvg J.Versteeg
Goirle
Positief
Westland military
Cammomilitary
Mvg J.Versteeg
Goirle
- killingspree
- Lid
- Mooyman
- Lid
Re: Dealers
Kan het me niet heugen dat ik ooit het "genoegen" heb gehad, maar het is dan ook moeilijk om iedereen tevreden te stellen .janversteeg schreef:Negatief:
Positief
Westland military
Cammomilitary
Mvg J.Versteeg
Goirle
Collector of uniforms of the enemy
- Michael_Wittmann
- Lid
-
- Lid
Goede zaken met:
- Guido
- Nico Roelofs
- Jan
- Timo
- brodie
- Maj Cain (steigt er ver boven uit )
- Darryl
- Renzo Velema (Zit niet op het forum)
- Bram
Minder goede tot slecht:
- Casper Reynders
- Een verkoper uit Duitsland
- Westland (Duurde zeer lang voordat ik mijn eerste bestelling binnen kreeg)
Zullen bij beiden vast nog wel meer zijn. Alleen dit zijn de mensen die ik mij nog het best kan heugenen.
- Guido
- Nico Roelofs
- Jan
- Timo
- brodie
- Maj Cain (steigt er ver boven uit )
- Darryl
- Renzo Velema (Zit niet op het forum)
- Bram
Minder goede tot slecht:
- Casper Reynders
- Een verkoper uit Duitsland
- Westland (Duurde zeer lang voordat ik mijn eerste bestelling binnen kreeg)
Zullen bij beiden vast nog wel meer zijn. Alleen dit zijn de mensen die ik mij nog het best kan heugenen.