Dealer/Verkoper Feedback
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Goede zaken gedaan met Coldstreamer
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
-
- Lid
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
-
- Lid
Aangezien ik al meerdere keren problemen heb gehad met verkopers wil ik het dit keer maar van tevoren vragen, weet iemand of John de Vries uit Purmerend en "sammler" uit Apeldoorn betrouwbaar zijn?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- wessel
- Lid
Hoi ,
Heeft iemand van jullie al ooit zaken gedaan met een zekere
Edwin Vander Meulen uit Doetinchem?. Ik heb laatst een mooie zeltbahn van hem gekocht en heb het geld zondag overgemaakt op zijn rekening. De man zei dat hij iets zou laten weten wanneer het geld op zijn rekening stond. Het is nu vrijdag e ik heb nog altijd geen mail van hem binnen gekregen. Ik begin me zorgen te maken.... .
Misschien moet ik nog wat meer geduld hebben en stuurt hij me wel terug.
Wessel
Heeft iemand van jullie al ooit zaken gedaan met een zekere
Edwin Vander Meulen uit Doetinchem?. Ik heb laatst een mooie zeltbahn van hem gekocht en heb het geld zondag overgemaakt op zijn rekening. De man zei dat hij iets zou laten weten wanneer het geld op zijn rekening stond. Het is nu vrijdag e ik heb nog altijd geen mail van hem binnen gekregen. Ik begin me zorgen te maken.... .
Misschien moet ik nog wat meer geduld hebben en stuurt hij me wel terug.
Wessel
- viny
- Lid
Als hij niet op je eigen email adres reageert, moet je met een ander email adres op een van zijn advertenties reageren. Denk ook om je taal: gebruik van hoofletters punten, als je deze normaal wel voldoende gebruikt, doe het dan nu niet, gebruik ook een andere afsluiting, denk aan: Gegroet, Met vriendelijke groeten, mvg.
Zag ik laatst op tv
Zag ik laatst op tv

'War is delightful for those who have not experienced it'
- wessel
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Ik heb al eens zaken met deze man gedaan. Toen zat ik echter nog in Doetinchem op school en heb ik de munitiekist die ik van hem gekocht had bij hem thuis op gehaald. Hij was zelf op dat moment aan het werk maar zijn vriendelijke vrouw heeft mij toen verder geholpen en mij de kist overhandigd.wessel schreef:De postbode stond opeens aan mijn deur daarstrax met een pakket.
De verkoper had niets van zich laten horen,maar had wel het pakket mooi en snel verzonden.
Een goede zaak dus met Edwin van der Meulen uit Doetinchem (NL) .
Zoals je zelf al zegt is het pakket aangekomen dus daarmee is het positief afgerond. Mooi om dat te horen. Ik heb verder ook geen klachten over hem, lijkt me dus een goede verkoper.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus