Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb mijn twijfels bij het Panzer doodshoofdje... Het lijkt bijna chroomkleurig, terwijl ze vrijwel altijd grijzig en dof zijn. Tevens zijn de details erg slecht en grof en mis ik bepaalde elementen zoals de 'barsten' in de schedel. Er zijn uiteraard diverse versies te vinden, maar deze lijkt op geen enkele die ik heb gezien. Ook de bevestigingspinnen vind ik vreemd, ben je zeker dat hij in orde is?
Ik heb deze gekregen van een verzamelaar die wel verstand van zaken heeft. Hij zei dat deze origineel was. En wat betreft de barsten, die zitten er wel in De doodskop is gemaakt van een lichtmetaal, misschien wel aluminium. Zijn er nog meer mensen met een mening over deze doodskop?
Westwall schreef:Ik heb deze gekregen van een verzamelaar die wel verstand van zaken heeft. Hij zei dat deze origineel was. En wat betreft de barsten, die zitten er wel in De doodskop is gemaakt van een lichtmetaal, misschien wel aluminium. Zijn er nog meer mensen met een mening over deze doodskop?
Ik ben dan niet erg thuis in Duits maar dit is naar mijn mening ook een repro. Zeer beroerd afgewerkt.
Vergelijk deze maar eens met andere orginele op het www.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Westwall schreef:Ik heb deze gekregen van een verzamelaar die wel verstand van zaken heeft. Hij zei dat deze origineel was. En wat betreft de barsten, die zitten er wel in De doodskop is gemaakt van een lichtmetaal, misschien wel aluminium. Zijn er nog meer mensen met een mening over deze doodskop?
Ik zie de barsten ook. Misschien zou het helpen als je een foto zou maken zonder flits?