Zeg maar "bank" in plaats van "bankrekening", dat zal voor de meeste wel gelden hier..Tim schreef:Dat dacht ik ook niet, maar je kan toch een verzamelaar mailen om te vragen hoeveel zoiets waard is.borgh schreef:Ik doe het ni weg zen
Kwou gwn weten of het iets van waarde heeft
En voor een SS-jas zal je je bankrekening mogen plunderen.
Cocarette
- Dodo
- Lid
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Peter M
- Lid
Voor zover ik weet had de SS geen officiële lederen mantels. Tenzij je de Wintermantels uit dierenhuid bedoeld die aan het front werden ingezet.
Weer over het toestel: Op antiekmarkten zie ik modellen als deze rond de 30EUR aangeboden. 514/2 lijkt mij eerder een soort focusafstand. Interessant stuk in ieder geval.
Weer over het toestel: Op antiekmarkten zie ik modellen als deze rond de 30EUR aangeboden. 514/2 lijkt mij eerder een soort focusafstand. Interessant stuk in ieder geval.
-
- Lid
- Contacteer:
Hehe, mijn grootvader en zijn broer waren nethetzelfdeborgh schreef:Och hij heeft zotte toeren uitgehaaldTim schreef:Heeft je peter er ook aan gedacht dat den Duits hem had kunnen neerschieten als ze erachter kwamen?
Die 514/2 lijkt me een serienummer, heeft weinig met de eigenaar te maken.
Z'n dienstplicht ontweken, gevlucht toen hij naar het werkkamp werd gevoerd.
Hij was postbode en haalde de rantsoenbonnetjes uit de brieven...
Zo heeft de broer van mijn grootvader een Heer dolk gestolen (http://axishistory.com/fileadmin/user_u ... r-off3.jpg) van een slapende duitse officier
zal eens moeten vragen of hij ze nog heeft, maar ik betwijfel het
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
-
- Lid