Dankjewel!
Hier de 3 poppen op mijn kamer, de ene moet alleen nog even mooiere pop hebben (de RAF). Hoofd is m.i. niks mis mee, alleen de armen kunnen er niet op door het jasje. Ik ben erg blij met de twee poppen, ik zie er nu ook wel de waarde van in. De linker wil ik ooit nog eens vervangen hebben. De middelste komt wat glimmend over op de foto, maar dat komt door de flits.
Van links naar rechts.

[
RAF Leading Aircraftsman, vliegveldpersoneel.
- MK II helm
- RAF OA tunic
- Aircrew Trousers
- Off. Shoes
- Webbing Belt
- Webbing Suspenders
- Webbing Cross belts
- Canteen met webbing hoes en riem
- Pistol Ammo Pouch
- Seinpistoolholster
- Stropdas
- Schuitje met RAF OA embleem
Alles origineel en 1945 of eerder gedateerd.
Duitse Flak Veld Luftwaffe soldaat
- Flak Abt. Erkennungsmarke
- Fliegerbluse
- Koppelslot met riem
- Y-riem met rugzak
- Zeltbahn met mantelriempjes
- Veldfles met beker
- Broodzak MET inhoud (dus pers. spullen, scheerspullen, zeepdoosje enz, rookwaar, k98 reinigingset)
- K98 Bajonet met frog
- Splittertarnbroek
- Volledig nummergelijke k98
- Luftwaffe schuitje
- Nahkampfmesser
- K98 tassen
Hier is ook alles origineel naar mijn weten.
Canadese soldaat The Cameron Highlanders of Ottawa
- Can. BD set (broek en jas) orig. gemonteerd en op naam, drager heeft in Reichswald gevochten
- Britse enfield uit '44 (ooit nog eens een canadese, dan gaat de brit naar m'n brit toe)
- Webbing belt (helaas brits, can. moet er nog komen)
- Can. Basic Pouches
- Can. Cross straps
- Can. E-tool
- Can. Anklets
- Can. MK II helmet met netje
- Can. Riem
- Arbeitsbuch van een POW
- Can. Bandolier
Ik zoek nog een Can. Trouser belt, zodat ik de broek wat hoger kan doen.
Ook hier is alles origineel bij mijn weten.
Binnekort ga ik weer een kleine opruiming houden om de kwaliteit wederom te verhogen, wat tot nu toe m.i. al goed gelukt is.
Verder nog de volgende aanwinsten:
- 90mm huls Amerikaans uit een M36 Jackon TD van de rommelmarkt uit 1943 (ernaast een 2cm flak huls)
- Duits Bidprentje St. Hubert (Mill-Overloon), mijn verzamelgebied, tevens mijn eerste van dit specifieke gebied (overloon e.o.)
- Duits Bidprentje Nijmegen, mijn verzamelgebied, tevens mijn eerste van nijmegen zelf
Verder heb ik ook nog een fout(?) speldje gehad, volgens hem uit de WOII, die zal ik straks inscannen als de persoon langsgekomen is. Ook heb ik nog een Wendehose gereserveerd en een y-riem, deze zullen voor het volgende project zijn, een Heer Panzergrenadier van de 15de Pz. Gr. Divisie.
Hopelijk vinden jullie het wat.