Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Schitterende Kaart Edgar!! Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald voor deze kaart?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Nee, dat denk ik ook niet, en zeker omdat het een gewilde omgeving is. Het Reichswald e.d. staat er namelijk ook op, en er zijn er ook nog maar eens 50 van gemaakt, wat het zeker zeldzaam maakt Maar persoonlijk gaat het me niet om de waarde, maar echt om het item!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Heel erg mooie kaarten inderdaad Edgar!!! Passen wederom heel goed in je verzamelgebied. Zijn ze ook ingetekend?
Ik heb zelf ook nog een Duitse kaart van midden Engeland gekocht uit 1939 ook een hele mooie kaart voor mijn verzamelgebied en een die ongetwijfeld gemaakt en gebruikt is in de voorbereiding van de Slag om Engeland. Kaarten zijn echt hele mooie displayitems vind ik zelf.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus