Eindelijk is je Jumpsuit er he!

Bedankt, een Duitse helm. In ieder geval van de leraar mag ik hem hebben, moet het alleen nog aan zijn zoon vragen. Zou een mooi stuk voor in de collectie zijn. Ik zal wel foto's plaatsen als ik hem mag hebben, vooralsnog ben ik de geschiedenis van de helm aan 't onderzoeken.Stravers schreef:Je impressie ziet er goed uit Edgar!
Wat is je mogelijke nieuwe aanwinst?
Nice, looking forward naar die helm. Hopelijk heb je geluk maar dat zit bij jou meestal wel goed.Edgar schreef:Wil voorlopig alleen een kleine impressie makenDaarna misschien een paratrooper in de trainingsfase, en dan langzaamaan naar de combatuitvoering (Varsity/MG). Dit is een meerjarenplan, want ik wil dan ook alles origineel hebben en een zo correct mogelijke display maken.
Overigens ben ik op het spoor van een mooie nieuwe aanwinst die ik misschien gratis krijg. Ik moet alleen nog een belletje plegen als ik het telefoonnummer heb, en dan hoor ik 't of ik het item krijg. Zal het ter zijner tijd wel plaatsen mocht 't gelukt zijn.
Hier m'n kleine US Airborne impressie, wil nog eens een 101st patch ipv die 17th airborne patch hebben. Een Westinghouse Airborne liner, een 17th AB patch, een woordenboekje Duits - Engels en een war booty veteran armband.