Edgar's Aanwinsten...
-
- Lid
Ik zal binnenkort zodra mijn vader de digitale camera hier weer heeft, (hij heeft hem namelijk mee op zakenreis naar China ) Wat foto's maken van mijn verzameling, het meeste heb ik gekregen, gevonden en mijn vader heeft wél een aantal dingen van de rommelmarkt
Ik ben heel blij met een Bekendmakingsposter van de Duitsers die ik van mijn Opa heb gekregen, in het Duits en het Nederlands, aan het eind van de oorlog.
Dat iedereen door moet gaan met zijn of haar werk, niet mag vluchten en dat je dan wordt doodgeschoten etc, maar dan een heel lang verhaal.
Ik ben heel blij met een Bekendmakingsposter van de Duitsers die ik van mijn Opa heb gekregen, in het Duits en het Nederlands, aan het eind van de oorlog.
Dat iedereen door moet gaan met zijn of haar werk, niet mag vluchten en dat je dan wordt doodgeschoten etc, maar dan een heel lang verhaal.
Deas Gu Cath
Naast wat ander spul vandaag dit aparte bordje op de rommelmarkt gevonden, Moed en vertrouwen was ook een illegaal verzetskrantje in de WO II, dus waarschijnlijk een vorm van stil verzet oid.
Hier is een soortgelijk exemplaar te zien.
http://www.leger1939-1940.nl/Memorabili ... n_1940.htm
Bordje was 50 eurocent .
Hier is een soortgelijk exemplaar te zien.
http://www.leger1939-1940.nl/Memorabili ... n_1940.htm
Bordje was 50 eurocent .
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Thanks, ja, dat is zeker waar.
Hier wat spullen die ik gister gratis heb gehad van een zoekmaat, heel erg bedankt ervoor nog!
Een krantenbakbordje die bij het station in Amsterdam hing. De Deutsche zeitung was een bezettingskrant, en dit bordje is dan ook 100% WO II. Zeldzaam ding, en nog mooie staat voor een bodemvondst. Is ook gevonden in omg. Amsterdam.
Is inmiddels een heel stuk schoner.
Hier wat spullen die ik gister gratis heb gehad van een zoekmaat, heel erg bedankt ervoor nog!
Een krantenbakbordje die bij het station in Amsterdam hing. De Deutsche zeitung was een bezettingskrant, en dit bordje is dan ook 100% WO II. Zeldzaam ding, en nog mooie staat voor een bodemvondst. Is ook gevonden in omg. Amsterdam.
Is inmiddels een heel stuk schoner.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience