Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Thanks, hopelijk wordt het een Luftwaffe M42 SD voor op de pop. Bedankt! Maar nee, inderdaad niet veel gemist. Behalve Sander en Julian ook geen bekende gezien (behalve de bekende handelaren dan).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
M42 SD LW vond ik echt niks (kleine maat, zeer lelijk decal, bewerkt na de oorlog), daarom maar de huls voor deze ingeruilt, die ik eigelijk nog veel mooier vind.
Een leuke M42 SD Heer helm met binnewerk. Wegens de regelementen is deze decal grotendeels verwijderd. Wel desalniettemin een mooie helm vind persoonlijk, met veel karakter. Het is m'n eerste Duitse helm (combat dan), dus ben er erg blij mee! . Het is een ET 64.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ja, heb een replica (gratis!) erbij gehad, maar dat is alleen zodat hij niet van de pop afvalt. Ik wil graag een originele, maar die schijnen erg lastig te zijn om los te vinden..
edgar zeer mooie helm!!!
Niks op aan te merken hoor een hele mooi aanwinst!
Voor de zekerheid kun je hem toch nog wel even in de vriezer doen, je hebt er niks door te verliezen ja
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~