Edgar's Aanwinsten...

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

koen schreef:een ingebouwde magneet, 9,95 bij de albert heijn, exlusie de benodigde operatie van 999999,99 :lol: :lol: _/-\o-

Huh?

waar gaat dit over?
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
koen
Lid

Bericht door koen »

Dean- schreef:
koen schreef:een ingebouwde magneet, 9,95 bij de albert heijn, exlusie de benodigde operatie van 999999,99 :lol: :lol: _/-\o-

Huh?

waar gaat dit over?
dit Je trekt de Wo2 spullen aan
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Dean- schreef:Mooie aanwinsten Edgar, geef volgende keer ff een gil als je weer naar een rommelmarkt gaat. Je trekt de Wo2 spullen aan ;)

Greetz...

Dean
Thanks, zal ik doen.

In ruil voor een etalagepop :evil:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
koen
Lid

Bericht door koen »

Edgar schreef:
Dean- schreef:Mooie aanwinsten Edgar, geef volgende keer ff een gil als je weer naar een rommelmarkt gaat. Je trekt de Wo2 spullen aan ;)

Greetz...

Dean
Thanks, zal ik doen.

die kan je ook zelf maken :P
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Edgar schreef:

Ja, jij maakt het helemaal leuk :P

Nog wat op het oog ;)?
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Nou, ik heb vandaag met m'n pa een etalagepop gemaakt (veel beter dan die blauwe..), ik moet alleen nog een hoofd hebben, die ik naw. 18 juni ga kopen. Tevens is nu eigelijk m'n duitser wel redelijk klaar, moet nog wel wat spul af en wat bij (wat kleine riempjes, waaronder een Heer broodzakriem ipv LW broodzakriem). Opzich kan het best, want ze liepen aan het eind in Veritable met bijna alles.

Hopelijk vinden jullie het een beetje mooi :oops:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Binnekort willen we weer een pop maken, maar dan komt er een brit op.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
sobel
Lid

Bericht door sobel »

ziet er leuk uit, gemaakt naar recept van nico?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Nope, niet echt, we hebben gewoon van PVC het onderstel gemaakt, en de buste heb ik gratis gehad, en die er bovenop gemaakt, nu alleen het hoofd er nog op maken. Bustes kan ik kopen zonder poot en armen enz kan ik kopen voor zeer mooi prijsje, en dan maken we daar dus gewoon weer de armen en benen op + hoofd. Hoofd kost ongeveer 35-60 euro, nou ja, dan kost het niet veel. Verder krijg ik al het bouwmateriaal gratis.
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Heel mooi edgar, ik denk dat het er met hoofd erbij echt heel netjes uit gaat zien. Maar ik zou gewoon een keer een riem met koppel kopen i.p.v. een andere broodzakriem, dan kun je de broodzak gewoon aan de koppelriem hangen. Als je die luftwaffe broodzakriem gewoon verkoopt ben je al mooi weer een endje op weg naar een koppel met riem. :D ;)

Verder ziet het er echt top uit! :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Bedankt! Maar die koppel schijnt prive aankoop te zijn van een soldaat, is namelijk DRGM gemarkeerd, en 1942. Maar inderdaad, een koppelslot met riem is veel mooier! :)
Haplo
Lid

Bericht door Haplo »

Ziet er netjes uit Edgar.
Gaat goed daar met jullie.

Vind de koppel wel wat hebben.
Net even weer anders dan anders.

Heb ook wel foto´s gezien van duitsers met britse koppels.
Of net anders om.
Heeft ook wel wat. :wink:
Mvg/Best regards, Sipke
Julian
Lid

Bericht door Julian »

Hij is goed gelukt zeg, die pop :) mooi! :wink:
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Haplo schreef:Ziet er netjes uit Edgar.
Gaat goed daar met jullie.

Vind de koppel wel wat hebben.
Net even weer anders dan anders.

Heb ook wel foto´s gezien van duitsers met britse koppels.
Of net anders om.
Heeft ook wel wat. :wink:
Ja precies, vind ik nou ook, bedankt!

@Julian: thanks!
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Van de beurs, drie uitrustingsriempjes (2 voor m'n zeltbahn, 1 voor m'n etensblik). Verder was het aanbod voor mij ronduit slecht.

Het riempje op het etensblik. Luftwaffe broodzakriem zou vandaag vervangen worden, maar ik kon maar één losse heer riem vinden, en daarvan was het gespje afgebroken :x :P. Volgende keer beter dus.

AfbeeldingAfbeelding
Haplo
Lid

Bericht door Haplo »

Toch niet met lege handen terug gekomen zie ik.
Mvg/Best regards, Sipke
Plaats reactie