Edgar's Aanwinsten...
Hier wat vondsten uit m'n gebiedje van vandaag, wou eigelijk alleen een wandeling maken, maar ging toch nog even langs m'n stek. Dit heb ik ZONDER metaaldetector gevonden, alleen dus met het oog gevonden! Ben er dus best blij mee.
- Een deksel van een Food container brits met tekst.
- Een Brits scheersetje, zit helaas vast in het kokertje, compleet met twee deksels.
- Een complete Britse helmrand.
- Een stuk Britse MK II helm met rand eraan.
- Twee stukken van een Britse tankershelm (enigste stukken die nog goed waren), twee gespen met de veren.
- Een gradenmeter van een Britse zender (althans, dat denk ik).
- Ontplofte .303 hulzen, staan niet op de foto.
- Koperen granaatscherven en wat ander klein spul, ook niet op foto.
Normaal vind ik dit rotzooi, maar het komt uit m'n gebied, dus dan is het meteen heilig bij me
Ben met het deksel en het scheersetje het meest blij, alleen jammer dat het vast zit, weet nog niet of ik het kokertje ga openbreken of niet.
- Een deksel van een Food container brits met tekst.
- Een Brits scheersetje, zit helaas vast in het kokertje, compleet met twee deksels.
- Een complete Britse helmrand.
- Een stuk Britse MK II helm met rand eraan.
- Twee stukken van een Britse tankershelm (enigste stukken die nog goed waren), twee gespen met de veren.
- Een gradenmeter van een Britse zender (althans, dat denk ik).
- Ontplofte .303 hulzen, staan niet op de foto.
- Koperen granaatscherven en wat ander klein spul, ook niet op foto.
Normaal vind ik dit rotzooi, maar het komt uit m'n gebied, dus dan is het meteen heilig bij me
Ben met het deksel en het scheersetje het meest blij, alleen jammer dat het vast zit, weet nog niet of ik het kokertje ga openbreken of niet.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Polte
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- the_king88
- Lid
- Contacteer: