Edgar's Aanwinsten...
Thanks. Hier mijn bescheiden NL indie collectie, allemaal gratis gehad, van m'n opa die in 1948 in dienst zat en waarbij tijdens die dienst de nodige emblemen in z'n broekzak vielen tijdens het kleding sorteren, hehe. Er zitten vrij zeldzame tussen.
Wat diverse emblemen, dus allemaal uit 1948.

Een leuke medaille.

De zeldzaamste, +- 120-150 euro waard. Geneeskundige dienst, 1ste model.

Artillerie

Cavalerie

2de model Geneeskundige Dienst.

Pionier, Pontonbrug maker enz.

De genie.

PS: Heb nog meer.
Wat diverse emblemen, dus allemaal uit 1948.

Een leuke medaille.

De zeldzaamste, +- 120-150 euro waard. Geneeskundige dienst, 1ste model.

Artillerie

Cavalerie

2de model Geneeskundige Dienst.

Pionier, Pontonbrug maker enz.

De genie.

PS: Heb nog meer.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Deze dus erbij, m'n pa is er heel blij mee! (en ik ook
). Een RAF C-type 2nd Pattern, named. Moet de naam nog uitzoeken. Morgen zal ik meer foto's maken. Nu nog een mooie mic erbij zoeken, de interne bedrading zit er bij. Past mooi bij de MK VIII! De piloot komt telkens een (heel!) klein(!) stukje verder.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid
Thanks man!SiNiStEr schreef:Hele mooie aanwinsten Edgar, met name de C-type vind ik super!!! Zijn zeker niet makkelijk voor een schappelijke prijs te vinden. Jullie collectie wordt alsmaar mooier en interessanter, keep up the good work!!!![]()