Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Edgar schreef:Ja, nou, de armen zitten er al, alleen de handen. Hoofd en de handen ga ik maandag ophalen denk ik (volgende week).
Ophalen? Heb je er dan al op het oog? Ik zoek zelf namelijk nog 4 hoofden en 4 paar handen dus als je iets weet.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
Thanks. Moet dus nog alleen lw broodzak, riem heb ik al, en hoofd + handen. Daarna wil ik weer een Heer of LW soldaat maken, ook weer met wendejacke en wendebroek, weet alleen nog niet welk type (ik denk lw blauw).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Heel erg mooi Edgar! Echt weer een hele mooie aanwinst! Staat ook erg mooi in combi met je jas en de rest van je uitrusting. De riem die om de jas zit vind ik echter nog steeds wat jammer, maargoed dat moet je natuurlijk verder helemaal zelf weten of je dat zo laat of niet. Verder ziet het er top uit. Met handen en/of hoofd erbij zal het er echt mooi uit komen te zien/
Heb je de broek overigens voor de prijs gekregen die je in gedachten had?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Vandaag een mannen (ja, hij komt van een mannen mannequin af..)hoofd uit de jaren 20-30 van m'n oma gehad voor m'n pop En 2 paar handen. Eindelijk is me Duitser in dat opzicht compleet, moet nu dus alleen nog een kopfhaube die ik 19 august. naw. ga kopen, en nog een luftwaffe broodzak (zit nu een heer op). Maar omdat het laatoorlogs is kan het eigelijk best, maar alles blauw qua uitrusting wat LW kan zijn is even mooier. De lippen lijken rood op de foto, in het echt zijn ze roze. Ik maak binnekort het gezicht nog even ietsiepietsie donkerder. Hoofd is wat jong, maar kan wel, want in Februari 1945 keken ze niet zo nauw meer naar de leeftijd
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Thanks! Ja, het hoofd was gratis, ben er toch nog best blij mee, maak hem nog wel even wat donkerder, en nogmaals, in het echt zijn die lippen NIET rood! lol.