Edgar's Aanwinsten...
- Darryl
- Lid
Om het af te leren...
Vandaag even langs een rommelmarktje geweest. Heb er nog wel wat moois kunnen vinden.
Waterzuiveringsblikje (3 euro).Brits/NL embleem J.R. Gaunt (2,5 euro).
Britse/Amerikaanse M18 sherman tank huls uit 1943 (3 euro).
Britse helm (5 euro). Helaas is de pot overgeschilderd, maar ik had nog een mooie pot die nog in originele staat was maar zonder liner (wel met kinriem), dus daar zit de liner nu in Weet nog niet wat ik met de helmpot ga doen, naw. verkopen ofzo. Liner is uit 1942.
Franse huls, Duits wo2 doorgebruikt oa, 3 euro, gaat miss weer de verkoop in
Vandaag even langs een rommelmarktje geweest. Heb er nog wel wat moois kunnen vinden.
Waterzuiveringsblikje (3 euro).Brits/NL embleem J.R. Gaunt (2,5 euro).
Britse/Amerikaanse M18 sherman tank huls uit 1943 (3 euro).
Britse helm (5 euro). Helaas is de pot overgeschilderd, maar ik had nog een mooie pot die nog in originele staat was maar zonder liner (wel met kinriem), dus daar zit de liner nu in Weet nog niet wat ik met de helmpot ga doen, naw. verkopen ofzo. Liner is uit 1942.
Franse huls, Duits wo2 doorgebruikt oa, 3 euro, gaat miss weer de verkoop in
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Darryl
- Lid
Bedankt Ik denk dat de Franse huls dus in de verkoop gaat, eerst even uitzoeken of de Duitsers in mijn gebied gebruik hebben gemaakt van het Franse 75mm kanon, voorderest past alles er netjes bij
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Nee, dit schatje, voor 25 euro. Kon me ogen niet geloven. Ik maak zo even betere foto's.
http://www.germanmilitaria.com/WaffenSS ... 14654.html
http://www.germanmilitaria.com/WaffenSS ... 14654.html
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Hier de foto's. Het betreft dus een Rheinmetall Borsig typemachine, gebruikt/gemaakt voor de SS of andere politieke organisatie van 1936 tot 1945. Moet nog meer informatie inwinnen. Er staat verder Arbeidsther No 9 op, wellicht een werkkamp?