Edgar's Aanwinsten...
- SiNiStEr
- Lid
Thanks man!SiNiStEr schreef:Prachtige chute Edgar!!!
Staat super in dio's. Wil er zelf ook nog wel een keer een hebben maarja zoals al vaker gezegd, eerst maar eens een ruimte voor mijn spul.![]()
(P.S. stuur je vanavond nog even een PB'tje, je ziet hem wel verschijnen.)
Is goed.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Een nieuw bidprentje uit m'n gebied, een Gefreiter van een Panzer divisie, overleden aan z'n verwondingen in Gaesdonk (Goch en omstreken). M'n 6de bidprentje van die streek, mogen er nog vele volgen!

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Yes!!the_king88 schreef:Mooie aanwinst hoor edgar,![]()
Nu weer op naar de volgende bidprent?![]()
Hier m'n laatste aanwinst, 2 foto's van gevangen officieren en soldaten met een Amerikaanse MP soldaat. Let op de helm en de uitrusting/uniformen van de duitsers. Genomen in Wesel (Rijnland).

En nog een zeldzaam kompas boekje mbt het eerder gekochte kompas, uitgave uit '41, met uitklapbare poster binnenin.

Lol...
Nou ja, hier de rommelmarktvondsten van vandaag.
1. Een heel leuk doosje, Brits, uit 1943. Boiled Sweets. Betaalde prijs: 2 euro.
Heb nu de grote versie en dit is een vrij kleine.

2. Een stel mooie (allen werkende, 100% complete) knijpkatjes, heb voor de drie 20 euro betaald. Leek me een mooie prijs, omdat verderop er al één zonder verf voor 30 euro lag. Wou er altijd nog eens één, maar drie is ook goed hoor.

Heb verder nog wat andere kleine spulletjes gekocht maar da's voor de handel.
Nou ja, hier de rommelmarktvondsten van vandaag.
1. Een heel leuk doosje, Brits, uit 1943. Boiled Sweets. Betaalde prijs: 2 euro.

2. Een stel mooie (allen werkende, 100% complete) knijpkatjes, heb voor de drie 20 euro betaald. Leek me een mooie prijs, omdat verderop er al één zonder verf voor 30 euro lag. Wou er altijd nog eens één, maar drie is ook goed hoor.

Heb verder nog wat andere kleine spulletjes gekocht maar da's voor de handel.
Bedankt, ik doe m'n best. Eind van deze maand komt er nog een etalagepop bij, en wat klein spul. En ik ga natuurlijk nog naar duiven en huizen
.
Rond mei-juni gaat 't weer echt lopen, dan zijn er weer buitenrommelmarkten in de buurt hier

Deze heb ik ook nog gekocht bij die rommelmarkt, het past helaas niet al te goed in m'n verzamelgebied, dus wellicht verkoop ik 'm ooit weer. Vind het wel een mooi bandje voor in de vitrine.

Rond mei-juni gaat 't weer echt lopen, dan zijn er weer buitenrommelmarkten in de buurt hier

Deze heb ik ook nog gekocht bij die rommelmarkt, het past helaas niet al te goed in m'n verzamelgebied, dus wellicht verkoop ik 'm ooit weer. Vind het wel een mooi bandje voor in de vitrine.

-
- Lid
- Contacteer:
Edgar schreef:Bedankt, ik doe m'n best. Eind van deze maand komt er nog een etalagepop bij, en wat klein spul. En ik ga natuurlijk nog naar duiven en huizen.
Rond mei-juni gaat 't weer echt lopen, dan zijn er weer buitenrommelmarkten in de buurt hier![]()
GRRRRR, haha, mooie aanwinsten weer Edgar

''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''