Edgar's Aanwinsten...
Voor het algemene RAF beeld van m'n pa, een RAF MK II helmet!
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1
Toch wel een leuk troostprijsje En nu op jacht naar een C-type.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1
Toch wel een leuk troostprijsje En nu op jacht naar een C-type.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ja, m'n pa was vrij zenuwachtig tijdens de laatste seconden zei die! Hehe. Toch wel leuk. M'n pa wilt ooit, ooit een piloot, en een RAF grondsoldaat, maar er is dus weer wat bij. Nu dus op zoek naar een redelijke C-type of eventueel andere RAF gear voor z'n collectie.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- SiNiStEr
- Lid
Zoals ik al gezegd had vind ik het een leuke helm en hij past mooi bij de RAF gear, wel jammer dat hij i.p.v. de B-type is gekomen. Ik had liever de RAF B-type flying helmet gezien als je nieuwe aanwinst(of die van je pa dan! ).
Maargoed wat niet is kan nog komen en op zich is er natuurlijk geen haast bij.
Maargoed wat niet is kan nog komen en op zich is er natuurlijk geen haast bij.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
En hij is binnen, en staat nu in de ''RAF'' kamer.
Een mooie MK II RAF helm, met een vrijwel minte liner uit 1940, gemaakt door Vero, size 6 3/4. Pot is uit 1939. Erg mooie staat, en de ruwe RAF verf is mooi te zien.
Een mooie MK II RAF helm, met een vrijwel minte liner uit 1940, gemaakt door Vero, size 6 3/4. Pot is uit 1939. Erg mooie staat, en de ruwe RAF verf is mooi te zien.
- Darryl
- Lid
Alvast voor m'n verjaardag! Een hele mooie kaart van Goch (Veritable). Kaart is januari 1945 gedateerd, en het is een first emergency edition. Oftewel, deze kaart is naw. gebruikt in Veritable. Er staat Afferden, Üdem, Goch, Kevelear, Weeze, Geldern, Horst etc etc op. Ik ben er dus meer dan blij mee, vooral omdat van deze kaart maar 50 van gemaakt zijn, en dat ik ze nog nooit eerder heb gezien.
En ook nog een kaart van me gebied, ook januari 1945, van Krefeld en omstreken! Binnekort hopelijk ook m'n 3de identieke kaart van Kleve en omstreken, ook weer dezelfde emergency edition!
En ook nog een kaart van me gebied, ook januari 1945, van Krefeld en omstreken! Binnekort hopelijk ook m'n 3de identieke kaart van Kleve en omstreken, ook weer dezelfde emergency edition!