Edgar's Aanwinsten...
Weer een leuke kleine aanwinst, namelijk een Arbeitsbuch van Helmut Schneider, een 17 jarige Luftwaffe soldaat die is gevangen genomen rond Weeze (Goch, Reichswald) en daar in een POW camp is gezet. Met papieren! Bedankt Michiel.
En ook nog deze HJ schouderriem met koppelpassant (één passantje moet ik nog kopen).
Voorlopig zal 't even stil worden, wellicht zaterdag (rommelmarkt)/zondag(beurs) nog wat, ik zal jullie op de hoogte houden .
En ook nog deze HJ schouderriem met koppelpassant (één passantje moet ik nog kopen).
Voorlopig zal 't even stil worden, wellicht zaterdag (rommelmarkt)/zondag(beurs) nog wat, ik zal jullie op de hoogte houden .
-
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- Jonhy Frost
- Lid
Wat (zeer kleine) aanwinsten van de afgelopen twee weken, niet heel veel, ben aan het sparen voor La Gleize. Komt overigens nog wel wat meer spul aan (waaronder een Nederlandse veldmuts, polizei medaille enz).
- Bofors huls voor 1,5 euro (1943)
- NSB toesprakenboekje
- RAF Escape axe met de (zeldzame!!) hoes. Dit is de eerste keer dat ik ergens de hoes gezien heb. Zo zaten ze ook in de bekende Glider's. Uit 1944 (we moeten nog één jaar, 1942, maar ik denk persoonlijk dat 8 exemplaren wel genoeg is). Deze bijl zou uit Arnhem gekomen zijn, alhoewel 't maar een leuk verhaaltje is.
- Arbeitsbuch, helemaal gratis.
- Vrij moeilijk te vinden Canadese E-tool in topstaat, hier zocht ik al een hele lange tijd naar, en ben er zeker content mee. Komt uit 1943.
Grt. Edgar
- Bofors huls voor 1,5 euro (1943)
- NSB toesprakenboekje
- RAF Escape axe met de (zeldzame!!) hoes. Dit is de eerste keer dat ik ergens de hoes gezien heb. Zo zaten ze ook in de bekende Glider's. Uit 1944 (we moeten nog één jaar, 1942, maar ik denk persoonlijk dat 8 exemplaren wel genoeg is). Deze bijl zou uit Arnhem gekomen zijn, alhoewel 't maar een leuk verhaaltje is.
- Arbeitsbuch, helemaal gratis.
- Vrij moeilijk te vinden Canadese E-tool in topstaat, hier zocht ik al een hele lange tijd naar, en ben er zeker content mee. Komt uit 1943.
Grt. Edgar
- rutger
- Lid
- Bart V
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer: