@Jeroen: Thanks!
@Edgar: Je geeft me echt teveel eer maar doe in ieder geval m'n best. En was zeker een geslaagd dagje, vond het erg gezellig en het meet-instrument heeft op het moment een leuke plek gekregen tussen ander Duits (Luftwaffe) spul.
@michiel01: Bedankt, ben er zelf ook blij mee dat ik op mijn 2de LW koppel nu ook een orgineel slot heb. Voor m'n gevoel gewoon veel beter dan een nepslot hoe mooi dat nepslot ook gemaakt kan zijn.
@Maj. Cain: Hey Major, thanks for the compliment! Het is inderdaad aardig wat, wat ik zo in een keer hier op het forum zet en het zal hierna dus ook wel even stil wat aanwinsten betreft. Als ik me ten minste kan inhouden...

En bedankt voor je mening wat betreft het vliegtuig. Ik moet zeggen dat ik hem ook vrij veel op de He111 vond lijken. Met name de neus al zit bij dit type de piloot (evt. met co-piloot) meer naar boven dan bij de He111 waar bijna de complete crew in de glazen neus zat.
Misschien is het wel een of ander proto-type of inderdaad gewoon een vroege versie van de He111 hoewel ik hem er wel moderner uit vind zien. Blijf nog even zoeken totdat het goede antwoord met zekerheid gevonden is.
@Julian: Thanks! En was zoals ik tegen Edgar ook al zei zeker gezellig gisteren. Gaan we nog wel weer een keer overdoen.