Ik heb anderhalve week geleden mijn 2 bestelde bustes binnen gekregen, na verkoop van mijn hoofdloze pop. Ik ben heel erg blij met deze bustes daar ze een mooie grote en breedte hebben zodat de meeste jasjes e.d. er wel oppassen.
Hier volgt dan eindelijk mijn collectie tot nu toe! Enjoy!!!

Luftwaffe Flak soldaat, het wordt een FSJ op buste en later op pop, maar in eerste instantie is het nog even een laat-oorlogse Luftwaffe Flak soldaat(misschien blijft dat ook wel zo, dat weet ik nog niet zeker) met omkeerbare winterparka en M42 helm met wintercamo-resten:

USAAF B-26 piloot/gunner op buste, hier heb ik ook wel een broek bij maar deze kan dus niet op de buste. Daarnaast denk ik erover om de Field trousers die ik heb te verkopen en daarvoor een flight suit terug te kopen. Denk dat dat beter staat:

C1 Survival vest:

A-9 trousers, voor onder de B-9 of B-11 parka of onder de B-10 jacket:

RCAF service dress met RCAF wedge cap met badge, gedragen door Sgt. Bradshaw:

Spaanse K-98 die door de Duitsers meegenomen is naar Duitsland of Nederland. Hij is in ieder geval nog gebruikt door de Duitsers in Nederland. Dat is dan ook de reden dat er een Duitse bajonet bij het geweer zit:

Een paar Duitse officiers laarzen(wel nieuwe hakken):

Wat Brits spul dat ik nog heb, namelijk een WS38 set met koptelefoon en keelmic., een MkII helm met granaatscherf gat(eigenaar heeft het waarschijnlijk niet overleefd

Het grootste deel van mijn ww2 informatie/referentie boeken:

Een plank van mijn kast met allerlei spul. Te zien is:
- 2 kalibers vliegtuig-hulzen.
- Bijzondere A-9 flying cap met earcups, naam van de eigenaar erin en een '#oversize' label(???!!!???) erin.
- A-10A oxygenmask.
- Pakje eyeshields.
- Britse RAF veldfles(nog zonder hoes

- 13th Airborne patch.
- RAF noodlampje voor aan "Mea West" vest.
- 9th Air Force patch.
- Duits gasmasker dat in de bus hoort die op mijn Flak soldaat buste zit.
- Der Adler van 6 october 1942.
- Setje USAAF dress/pilot gloves met glove inserts.
- Nog een pakje Eyeshields net te zien achter het hoofd.
- K-98 ladestreife met kogels.
- Hoofd met baklava en Nederlandse helm die waarschijnlijk door de Duitsers door is gebruikt. Is helemaal zwart geschilderd met een witte streep er helemaal overheen.
- Achter alle spullen is een mooie Duitse zeltbahn te zien:

Nog 3 plankjes, te zien is:
- Duitse 50-schots MG riem.
- Nederlands volks gasmasker met bus van 18 juli 1939(18 juli is mijn verjaardag

- Overgeschilderde Winterhulp collecte bus.
- Zwarte Nederlandse helm, overgeschilderd en doorgebruikt door de Duitsers. De afdruk van de helmplaat is nog mooi te zien en de zwarte verf is al redelijk gesleten waardoor op allerlei plekken de oorspronkelijke groene verf weer door komt. Met Duitse kinriem!!!

- 75mm. Sherman huls die in mijn woonplaats is afgeschoten.
- Postertje uit een Signal waarop de massa-productie van 3,7cm. Flak-kanonnen te zien is.
- Britse 40mm. bofors huls waarvan ik er nog 3 zoek + de clip waar ze ingezet kunnen worden:

Dit was het zo ongeveer. Ik heb nog wel wat kleine dingen maar de belangrijkste dingen zijn nu wel aan bod geweest. Ik heb nog vele wensen en een wish-list komt hier misschien ook nog wel een keer te staan!