U vraagt, wij...
De reeks is compleet - gelijk in de draagvolgorde gezet:
eerste rij: drie oorlogskruisen, met verschillende trofeeën / Medaille van de Weerstand / Kruis van Politiek Gevangene met 3 sterren / Maritieme Medaille met 1 bronzen baret (schipbreuk) / Burgerlijke eretekens gouden kruis, zilveren kruis, gouden medaille
tweede rij: Burgerlijke eretekens zilveren medaille, bronzen medaille / Kruis van Ontsnapte (en de troepen in GB vervoegd) / Erkentelijkheidsmedaille in goud-zilver-brons met en zonder rood kruis (de gemeente Vught heeft deze in goud - als ik me niet vergis - gekregen na de oorlog om de houding van de bevolking tegenover de Belgische gevangenen in het interneringskamp te eren)
derde rij: Medaille van de Vrijwilliger / Herinneringsmedaille 400-45 met verschillende trofeeën en nog eens allemaal verschillende modellen / de gespen voor op de Herinneringsmedaille 40-45 / Medaille van de Krijgsgevangene / Medaille van de Abbesynische Veldtocht (ons veldhospitaal, weet je wel) / Afrikaanse Medaille van de Oorlog 40-45 met gespen NIGERIE, MOYEN ORIENT, MADAGASCAR en BIRMANIE / Medaille van de Burgerlijke Weerstand / Medaille van de Werkweigeraar met verschillende linten al naargelang de "aard van weigering" / Medaille van de Militair Strijder (ingesteld in 1967 pas) / Medaille van de Koloniale Oorlogsinspanning
vierde rij: Medaille van het Verzet tegen het Nazisme in de aangehechte gebieden met verschillende linten al naargelang de "aard van verzet", met de aangehechte gebieden worden de Oostkantons bedoeld / Medaille van de Recruteringscentra van het Belgisch Leger (ingesteld in... 1990) / Medaille van de Joodse Politieke Gevangene van België (ingesteld in... 1999) / Medaille van de Verplicht Tewerkgestelde (ingesteld in... 2002!!)
Vragen of opmerkingen: fire away.
en die van 14-18 doe ik nog wel eens ne keer want ik ben begot een uur bezig met ze terug in mn schuiven te steken°__0 Giel, als je nog eens wat weet