Hierbij mijn bescheiden verzameling:

De Amerikaanse buste met uitrusting

Het M41 Jasje

De Rus (L) en de Amerikaan

Canadese uitrustingstukken, mint-staat..
Ik zoek nog een kale Canadese Battledress! Iemand een tip?
Groeten,
Roeland
Dan zit je riem te strak denk ik.. Gewoon een beetje losser, je zult dan verder moeten knoeien met evenwicht. Vergeet niet dat je pop/buste zijn buik niet kan inhouden he..101st Michiel schreef:Tja, dat doe ik meestal ook, maar dan duurt het nog lang
Dan haak je die shovel er later aan?101st Michiel schreef:Tja, das k*t. Bij mij gaat het altijd een stuk sneller. Maar bij mij hangt er een M1943 folding shovel aan, dus als ik de riem los doe trekt hij de buste naar de ene kant.
Nee, want dan zit de riem weer strak. Dus dan is het onmogelijk om die shovel er in te krijgenDodo schreef:Dan haak je die shovel er later aan?101st Michiel schreef:Tja, das k*t. Bij mij gaat het altijd een stuk sneller. Maar bij mij hangt er een M1943 folding shovel aan, dus als ik de riem los doe trekt hij de buste naar de ene kant.
Ik heb hier geen ervaring mee (met shovels), maar dat is wat ik zou doen..
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Detailfoto's van de jas, zoals het QM label, de epauletten, knopen, de zipper enz.... het is een erg mooie jas en daar zie ik graag meer van!Dodo schreef: @Peter, dankje, enige verzoeken? Ben op het moment mijn batterijen aan het opladen van de camera. Morgen zal lastig worden, dan ben ik jarig.. Vrijdag tijd zat, ik zal dan wat foto's maken..
Bedankt... Ik ga genieten morgen.Peter schreef:Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Detailfoto's van de jas, zoals het QM label, de epauletten, knopen, de zipper enz.... het is een erg mooie jas en daar zie ik graag meer van!Dodo schreef: @Peter, dankje, enige verzoeken? Ben op het moment mijn batterijen aan het opladen van de camera. Morgen zal lastig worden, dan ben ik jarig.. Vrijdag tijd zat, ik zal dan wat foto's maken..