Verzameling en aanwinsten Nico.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Nico Roelofs schreef:
Peter schreef:Mooie aanwinsten, Nico! Leuk je weer eens gezien te hebben! :)
Bedankt Peter! Was zeker leuk je weer eens te zien! Stuur maar een keer een berichtje wanneer je langs wilt komen. :wink:
Will do! Mooie aanwinsten,overigens! ;)
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Haplo schreef:
Nico Roelofs schreef:
Nee ook niet het huisje verbouwen! Nico moet gewoon op zich eigen gaan wonen. Maar dan moet Nico wel eerst afleren om zoveel van die oude rommel te kopen. :lol:
Doe het dan wel goed Nico, Want zelfs ik kom al bijna weer ruimte tekort. :?
Haha, bedankt voor de tip Sipke!! :lol: Een huis met een garage ofzo. Dan slopen we de garage deur eruit en dan metselen we daar een muur en dan heb ik mooie ruimte. :lol:

Peter schreef:
Nico Roelofs schreef:
Peter schreef:Mooie aanwinsten, Nico! Leuk je weer eens gezien te hebben! :)
Bedankt Peter! Was zeker leuk je weer eens te zien! Stuur maar een keer een berichtje wanneer je langs wilt komen. :wink:
Will do! Mooie aanwinsten,overigens! ;)
Bedankt Peter! Ik hoor het dan wel. Vanaf half juli heb ik 3 weken vakantie dus heb dan alle tijd want ga toch nergens heen. :)
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Very nice winnings m8!

Cain
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Hier mijn pas aangekochte BD maar nu met emblemen. Het is een jasje geworden van een corporal van de Royal Engineers ingedeeld bij het XXX Corps. Moeten alleen nog een keer arms of service stripes bij komen.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 14 feb 2008, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

mooi, mooi, mooi nico
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Idd erg mooi.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Heel erg mooi inderdaad Nico! Ga vooral zo door, jasje is echt super!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Nog bedankt jongens!! :)

Gister weer wat emblemen op de beurs in Duiven gekocht. Waar ik weer dol gelukkig mee ben. :lol:
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 14 feb 2008, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Ziet er weer goed uit Nico! Vooral de emlemen van de 1st en 2nd Canadian Tank Brigade. :) Die BD vind ik ook schitterend! komt ook deze weer op een pop?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Darryl schreef:Ziet er weer goed uit Nico! Vooral de emlemen van de 1st en 2nd Canadian Tank Brigade. :) Die BD vind ik ook schitterend! komt ook deze weer op een pop?
Bedankt Darryl! Ja met die 1st en 2nd Can. Arm. Bri. ben ik ook zeer blij. Deze zie je niet zo veel, zeker niet de 2nd. Maar ik ben helemaal blij met de plastic cap badges. :lol:

Die BD komt voorlopig op een buste. Heb nog geen plannen om hier op korte termijn een pop voor te maken.
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Gaat maar door bij nico he, :lol:
Je aanwinsten zien er goed uit hoor nico! :)
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

the_king88 schreef:Gaat maar door bij nico he, :lol:
Je aanwinsten zien er goed uit hoor nico! :)
Bedankt! Ja de rem heb ik nog niet uitgevonden hier. :lol: Zitten nog wat leuke dingen aan te komen binnen een paar weken.
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Nico Roelofs schreef:
the_king88 schreef:Gaat maar door bij nico he, :lol:
Je aanwinsten zien er goed uit hoor nico! :)
Bedankt! Ja de rem heb ik nog niet uitgevonden hier. :lol: Zitten nog wat leuke dingen aan te komen binnen een paar weken.
Ik hoop ook niet dat je de rem ooit gaat uitvinden hoor nico :wink:
Want je hebt mooie collectie.
Maar dan hou ik dit topic wel even in de gaten de komende paar weekjes :P
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Battle dress jasje

Bericht door asjemenou »

Nico Roelofs schreef:Hier mijn pas aangekochte BD maar nu met emblemen. Het is een jasje geworden van een corporal van de Royal Engineers ingedeeld bij het XXX Corps. Moeten alleen nog een keer arms of service stripes bij komen.

Afbeelding

Afbeelding
Mooi spul heb je zo Nico. Met name het battle dress jasje is wel erg mooi vind ik. Allemaal origineel mag ik aannemen? Zijn dergelijke rangchevrons en emblemen van het XXX Corps nog makkelijk te vinden?
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Battle dress jasje

Bericht door Nico Roelofs »

the_king88 schreef:Ik hoop ook niet dat je de rem ooit gaat uitvinden hoor nico :wink:
Want je hebt mooie collectie.
Maar dan hou ik dit topic wel even in de gaten de komende paar weekjes :P
Bedankt! Haha, van mij hoeft die rem ook nog niet zo snel uitgevonden te worden hier. :lol: Ja ik zal jullie op de hoogte houden van mijn komende aanwinsten. :wink:

asjemenou schreef:Mooi spul heb je zo Nico. Met name het battle dress jasje is wel erg mooi vind ik. Allemaal origineel mag ik aannemen? Zijn dergelijke rangchevrons en emblemen van het XXX Corps nog makkelijk te vinden?
Bedankt!! Ja is allemaal orgineel, behalve dat deze orgineel gemonteerd is. Maar het jasje en de emblemen zijn orgineel wo2.

Die rang emblemen zijn geen probleem om te vinden. De emblemen van het XXX Corps zijn wel weer wat lastiger. Gister werd geloof ik nog door een Brit bij ons op het forum een set XXX Corps aangeboden als ik mij niet vergis. Ik zie ze niet meer staan dus ze zullen waarschijnlijk dan wel verkocht zijn. Maar was wel weer lang geleden dat ik een setje van het XXX Corps zag. Losse zie je vaker.
Plaats reactie