Vertel....Nico Roelofs schreef:Bedankt Nick! Ja gaat best hard hier. Als het beetje mee zit kan ik eind van de week weer iets leuks laten zien.Nick schreef:Ziet er goed uit Nico![]()
Het schiet aardig op bij jou!![]()
![]()

Nee ik laat het wel zien dit weekend.Nick schreef:Vertel....Nico Roelofs schreef:Bedankt Nick! Ja gaat best hard hier. Als het beetje mee zit kan ik eind van de week weer iets leuks laten zien.Nick schreef:Ziet er goed uit Nico![]()
Het schiet aardig op bij jou!![]()
![]()
Nico Roelofs schreef:Bedankt asjemenou!
Die rechtse is de General List, Other Ranks. Je hebt er namelijk ook 1 voor oficieren. Deze is alleen anders. Deze is voor d eoverige rangen. Wat het precies inhoud weet ik niet. Maar geloof dat het te maken met soldaten die dus niet echt toegekend zaten bij een bepaalde eenheid. Iets in die geest. Zal hier wat meer onderzoek naar doen.
De Princess Louise Dragoon Guards is de 4th Reconnaissance Regiment van de 1st Canadian Infantry Division. Het verkennings Regiment van deze divisie. Die stempeling achterop is wel heel appart! Nog niet eerder zo gezien. Ga ook hier eens achteraan.
Haha okeNico Roelofs schreef:Nee ik laat het wel zien dit weekend.Nick schreef:Vertel....Nico Roelofs schreef: Bedankt Nick! Ja gaat best hard hier. Als het beetje mee zit kan ik eind van de week weer iets leuks laten zien.![]()
![]()
Maar het is geen Duits als je daar op hoopt.
Op mijn eigen forum dacht iemand dat het ging om de Canadese maker William Scully Ltd.asjemenou schreef:Heb je al iets kunnen vinden omtrent de maker van het embleem? Ik heb zelf ook zo eens links en rechts wat op het Internet gesnuffeld maar helaas. Misschien kan je hier wat meer mee, de naam van de maker moet iets zijn met "W S....ull, Montreal". Alvast bedankt voor de moeite.
Ja had je inderdaad al gezegt! Maar nogmaals bedankt!koen schreef:zo als ik je al verteld had, het ziet er erg mooi uit nico.
Hier een lijstje:german collector schreef:Wat heeft jouw Heer soldaat eigenlijk allemaal aan Nico??
Ja en nee! Canadese uniformen zijn goedkoper als Britse. Maar de webbing is bij Canadees duurder. Britse webbing is er nog genoeg te vinden. Maar Canadese webbing is al een stuk moeilijker. Met name koppel, entrenchment tools en small packs, gasmaskers.C. Works schreef:Nice!
Even een vraagje:
"is Canadees nou duurder dan Brits"?
Ik heb nl. jarengeleden ook een Canadese koppel gehad...
Bedankt Rene! Ben ook heel erg gelukkig met me koppel! Heeft lang geduurd vorodat ik er 1 heb kunnen kopen. Hoef er nu nog maar 4. Tenminste zoals het er nu naar uitziet. Wie weet heb ik oevr een jaar weer een Canadees erbij.Maj.Cain schreef:Zeer nette aanwinsten Nico, vooral de koppel he![]()
Gaat super hard zo bij jou......