Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SiNiStEr schreef:Zie ik daar alweer een nieuwe pop opdoemen?
Mooie aanwinsten in ieder geval!
Bedankt Sander! Nee voorlopig geen nieuwe pop voor dit battledressje. Eerst wat andere dingen afmaken. Zet er alleen wat emblemen op. Doe hem dan denk ik gewoon op een buste of wissel zo nu en dan met een andere BD op een pop.
Peter schreef:Mooie aanwinsten, Nico! Leuk je weer eens gezien te hebben!
Bedankt Peter! Was zeker leuk je weer eens te zien! Stuur maar een keer een berichtje wanneer je langs wilt komen.
Weer mooie aanwinsten Nico! Vooral die SWB vind ik mooi. Die zoek ik zelf namelijk ook nog.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Darryl schreef:Weer mooie aanwinsten Nico! Vooral die SWB vind ik mooi. Die zoek ik zelf namelijk ook nog.
Ja die SWB is zeker nice! Van deze 3 was dat ook de duurste. De gewone SWB's kom je nog wel eens tegen, zelf heb ik een jaren 20 uitvoering van de metalen SWB. Maar die plastic zijn erg moeilijk en vandaag weer 3 mooie kunnen kopen. En er komen er nog meer aan.
En vandaag heb ik ook nog een Duitse rijbroek gekocht.
Nu hoeft je Duitser niet meer in z'n blote kont te staan.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
Alweer een pop erbij!? Nico, toen ik bij je langs kwam kon je er je kont al bijna niet meer draaien...
Darryl schreef:Alweer een pop erbij!? Nico, toen ik bij je langs kwam kon je er je kont al bijna niet meer draaien...
Ja er komt weer een pop bij! Ja en ik moet nog een pop maken voor een Canadees uniform van mij. Maar ik doe lekker rustig aan voor mijn Duitser. Heeft allemaal geen haast.
the_king88 schreef:Nico moet ruimte gaan maken (niet in de zin van spullen verkopen hoor maar het huis beetje verbouwen )
Trouwens het zijn mooie aanwinsten hoor,
Nee ook niet het huisje verbouwen! Nico moet gewoon op zich eigen gaan wonen. Maar dan moet Nico wel eerst afleren om zoveel van die oude rommel te kopen.
the_king88 schreef:Nico moet ruimte gaan maken (niet in de zin van spullen verkopen hoor maar het huis beetje verbouwen )
Trouwens het zijn mooie aanwinsten hoor,
Nee ook niet het huisje verbouwen! Nico moet gewoon op zich eigen gaan wonen. Maar dan moet Nico wel eerst afleren om zoveel van die oude rommel te kopen. [/quote]
Nico Roelofs schreef:
Nee ook niet het huisje verbouwen! Nico moet gewoon op zich eigen gaan wonen. Maar dan moet Nico wel eerst afleren om zoveel van die oude rommel te kopen.
Doe het dan wel goed Nico, Want zelfs ik kom al bijna weer ruimte tekort.