Will do! Mooie aanwinsten,overigens!Nico Roelofs schreef:
Bedankt Peter! Was zeker leuk je weer eens te zien! Stuur maar een keer een berichtje wanneer je langs wilt komen.Peter schreef:Mooie aanwinsten, Nico! Leuk je weer eens gezien te hebben!

Haha, bedankt voor de tip Sipke!!Haplo schreef:Doe het dan wel goed Nico, Want zelfs ik kom al bijna weer ruimte tekort.Nico Roelofs schreef:
Nee ook niet het huisje verbouwen! Nico moet gewoon op zich eigen gaan wonen. Maar dan moet Nico wel eerst afleren om zoveel van die oude rommel te kopen.
Bedankt Peter! Ik hoor het dan wel. Vanaf half juli heb ik 3 weken vakantie dus heb dan alle tijd want ga toch nergens heen.Peter schreef:Will do! Mooie aanwinsten,overigens!Nico Roelofs schreef:
Bedankt Peter! Was zeker leuk je weer eens te zien! Stuur maar een keer een berichtje wanneer je langs wilt komen.Peter schreef:Mooie aanwinsten, Nico! Leuk je weer eens gezien te hebben!
Bedankt Darryl! Ja met die 1st en 2nd Can. Arm. Bri. ben ik ook zeer blij. Deze zie je niet zo veel, zeker niet de 2nd. Maar ik ben helemaal blij met de plastic cap badges.Darryl schreef:Ziet er weer goed uit Nico! Vooral de emlemen van de 1st en 2nd Canadian Tank Brigade.Die BD vind ik ook schitterend! komt ook deze weer op een pop?
Ik hoop ook niet dat je de rem ooit gaat uitvinden hoor nicoNico Roelofs schreef:Bedankt! Ja de rem heb ik nog niet uitgevonden hier.the_king88 schreef:Gaat maar door bij nico he,![]()
Je aanwinsten zien er goed uit hoor nico!Zitten nog wat leuke dingen aan te komen binnen een paar weken.
Mooi spul heb je zo Nico. Met name het battle dress jasje is wel erg mooi vind ik. Allemaal origineel mag ik aannemen? Zijn dergelijke rangchevrons en emblemen van het XXX Corps nog makkelijk te vinden?
Bedankt! Haha, van mij hoeft die rem ook nog niet zo snel uitgevonden te worden hier.the_king88 schreef:Ik hoop ook niet dat je de rem ooit gaat uitvinden hoor nico![]()
Want je hebt mooie collectie.
Maar dan hou ik dit topic wel even in de gaten de komende paar weekjes
Bedankt!! Ja is allemaal orgineel, behalve dat deze orgineel gemonteerd is. Maar het jasje en de emblemen zijn orgineel wo2.asjemenou schreef:Mooi spul heb je zo Nico. Met name het battle dress jasje is wel erg mooi vind ik. Allemaal origineel mag ik aannemen? Zijn dergelijke rangchevrons en emblemen van het XXX Corps nog makkelijk te vinden?