Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Weer 2 gedrukte straatnamen aan mijn collectie mogen toevoegen. Alweer de 8st straatnaam van de Durham L.I., waarvan 5 nu gedrukt. En mijn 2e straatnaam Cornwall, maar dit de 1e gedrukte.
Nick schreef:Ziet er goed uit Nico!
Ziet er aardig vol uit daar
Bedankt Nick!
Ja het hok staat behoorlijk vol met spullen. Echt veel ruimte heb ik niet meer.
Stravers schreef:Prachtig Nico!!
Ziet er echt toppie uit!
Nou nog een Amerikaan
Bedankt Daan! Haha, ja misschien ooit een keer. Probleem is alleen dat hier US Airbornes hebben gezeten. Je weet zelf wel hoe moeilijk en duur dit spul is. Dus kans is klein dat ik me hieraan ga wagen.
Tja, Daan heeft wel gelijk, er zal toch ooit een Amerikaan moeten komen
Bedankt Michiel!
Nee daar ben ik het niet mee eens. Ik ga niet iets verzamelen waar ik geen of weinig interesse in heb en dat ik ook nog niet eens kan betalen. Dit zal er misschien alleen ooit komen wanneer ik een helm krijg uit de omgeving ofzo. Maarja die droom kan ik wel vergeten. Dus reken er maar niet al te veel op dat er een US soldaat komt.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 12 aug 2006, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
koen schreef:ziet er zeer goed uit nico, had het niet helemaal verwacht van je dat je je duitser zou ombouwen.
Edgar schreef:Mooie pop, toppie! Wat is er met je andere Duitser gebeurd als ik vragen mag?
Bedankt Koen en Edgar! Heb alleen even een andere helm er op gedaan en een ander pak. Ga nu langzaam weer uitrusting en laarzen kopen en dan heb ik weer een 2e Duitser.
Haplo schreef:Mooi Sumpfpak Nico.
Ziet er goed uit.