Verzameling en aanwinsten Nico.
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Een aantal emblemen die ik gister heb gekocht. Heb er nog veel meer maar heb hier alleen even de para emblemen.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 14 feb 2008, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dodo
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Bedankt! Ben ook erg gelukkig met deze want komt niet vaak meer voor dat je voor een mooie prijs nog zulke emblemen op de kop kan tikken. Zeker die Prinses Irene Brigade Bulb is erg zeldzaam!!Dodo schreef:Dat zijn een stel mooie emblemen!
Gefeliciteerd met je nieuwe aankopen.
Maar in die koop zaten nog veel meer straatnamen en divisie emblemen. Dit is nog lang niet alles.
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Deze gaan uit eindelijk ook weer op een embleembord komen. Hier komen dan alleen me Airborne emblemen op.SiNiStEr schreef:Vet man!!! Deze komen weer op je emblemen bord? En hoe zit dat met die Prinses Irene Brigade Bulb? Wat gaf deze patch aan?
Ja hoe het precies zit met die PIB bulb weet ik niet. Moet ik nog even uitzoeken. Maar van dit embleem zijn er niet veel van geweest.
- Dodo
- Lid
Nog lang niet alles?!Nico Roelofs schreef:Bedankt! Ben ook erg gelukkig met deze want komt niet vaak meer voor dat je voor een mooie prijs nog zulke emblemen op de kop kan tikken. Zeker die Prinses Irene Brigade Bulb is erg zeldzaam!!Dodo schreef:Dat zijn een stel mooie emblemen!
Gefeliciteerd met je nieuwe aankopen.
Maar in die koop zaten nog veel meer straatnamen en divisie emblemen. Dit is nog lang niet alles.
Zit er misschien een embleempje bij van het Three Rivers Regiment?
Is de PIB Bulb je eerste PIB embleem?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Nee, gaat om best veel emblemen. Maar moest ook wat kosten. Kon helaas niks los kopen alles moest in 1 koop. Dus er gaat wel wat de deur uit.Dodo schreef:Nog lang niet alles?!
Zit er misschien een embleempje bij van het Three Rivers Regiment?
Is de PIB Bulb je eerste PIB embleem?
Nee niks van de Three Rivers, sorry! Anders had ik hem toch zelf gehouden want die zoek ik ook nog.
Ik had al een baret embleem van de PIB.
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Hier trouwens nog een aantal emblemen uit dat lotje!
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 14 feb 2008, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid