Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stravers schreef:Zozo Nico, ziet er prachtig uit zo!
Maar wat was dat voor foudraal wat die vast heeft, en werden er onder die broek geen andere schoenen of anklets oid gedragen?
Kun je straks ook het resultaat laten zien als je stuur op je fiets zit?
Die fouderaal, is een tas waar de Brengun in hoort. Kun je die ook mooi camoufleren. Die had ik al heel wat jaartjes.
Onder die broek en jas zit gewoon een P40 uniform. Zie je alleen niet op de foto. Hij heeft dus ook gewoon zijn anklets aan. Die camo pakken werden gewoon over je uniform gedragen.
Maar zodra ik nog een set schoenen en uitrusting heb wordt het een apparte pop en doe ik er gewoon een na oorlogs uniform onder, ter opvulling.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Vandaag op de beurs in Duiven de volgende dingen gekocht.
Britse motorlaarzen. Helaas niet de mooiste set. Maar voor die prijs dat ik ervoor betaald heb kon ik ze niet laten liggen. Kan nu eindelijk ook me tweede motorrijder in elkaar zetten.
Heb ook ngo een Canadese fluitkoord gekocht, maar ben die vergeten op de foto te zetten.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 14 feb 2008, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Polte schreef:Mooi spul Nico, die foto's zijn zeker mooi en interessant.
Bedankt! Ja die foto's was ik erg gelukkig mee. Nu even uitzoeken welke eenheid er precies opstaat. Maar dat wordt niet zo'n heel groot probleem denk ik. Gezien de periode dat dez egemaakt zijn en hoe toen de situatie daar was.
Mijn nieuwste setje emblemen. Maar had nog geen mooie geborduurd setje Polar Bears en van de KOYLI. Nu alleen nog een keer een leuke battledress. Dan heb ik een mooi jasje van de bevrijders van mijn woonplaats.
Tevens ook nog 5 bidprentjes erbij van mensen die zijn omgekomen in mijn plaats en omgeving.